Er en heslig "gnikke" lyd når jeg kjører med soltaket oppe. Høres ut som en gammel seng med litt action i 
Vet dette er et vanlig problem, men lurte på om det er noen som har fikset på dette selv.

Vet dette er et vanlig problem, men lurte på om det er noen som har fikset på dette selv.

Har ikke noe forslag til hvordan du kan få fikse det, men det er vel verdt å prøve noe silikon ja..
 Har ikke noe forslag til hvordan du kan få fikse det, men det er vel verdt å prøve noe silikon ja.. 
										 er ikke så viktig! det er sjarm med gnikkelyder , jeg liker det hvertfall .. jeg hører den sjeldent siden eksosen min bråker litt
 er ikke så viktig! det er sjarm med gnikkelyder , jeg liker det hvertfall .. jeg hører den sjeldent siden eksosen min bråker litt 

Forsåvidt enig i at gamle biler har sjarme. Morsomste bilen jeg har kjørt er en 79 corvette. Ikke mye action men jævlig gøy for det
 Forsåvidt enig i at gamle biler har sjarme. Morsomste bilen jeg har kjørt er en 79 corvette. Ikke mye action men jævlig gøy for det  ) og fruen skal jo på død og live ha en 69 trans am, så jeg slipper vell ikke unna gamle biler
 ) og fruen skal jo på død og live ha en 69 trans am, så jeg slipper vell ikke unna gamle biler