TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Smallville

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #44623  av spkstrp

noen som har de episodene som går på tvnorge nå for tiden ?
gikk glipp av den fra forrige uke (ikke den som gikk på mandag i går)..
Er litt krisestemning her i leiren nå ;) ..
er episoden ETTER at lex kommer fra psyko hjemmet og er "hjernevaska" av faren ;)

#44642  av Remi

er et taste trykk så får æ dem i posten gratis :p

#44700  av spkstrp

jaha ? ;)

#44705  av MRQuoc

spkstrp skrev:jaha ? ;)
hehe , koster for mye kalorier å leite etter selv huh ? ;P

#44708  av spkstrp

hehe ;) har ikke kontakter what so ever, så å begyne på scratch høres veldig slitsomt ut ;)
Er vell sikkert noen warez dudes her som kan skaffe smallville episoder lett ... :mrgreen:

#44725  av chris

Tok et kjapt søk med DC++, fant sånn ca alt av sesong 1, 2 og 3. Men jeg følger ikke med på Smallville, så jeg kjenner ikke til sesongene eller episodene

#44734  av spkstrp

kult.,. dc++ hva er det? :mrgreen:

#44741  av spkstrp

fillern hadde jeg bare vist det.. det verste er at tvnorge bryter av midt i en sessong og kaller neste halve sessong 1 for sessong 2 feks... :roll: Om det ikke er meg som har missforstått veldig da... Får prøve å finne ut av det eventuellt -.

#44743  av chris

spkstrp skrev:fillern hadde jeg bare vist det.. det verste er at tvnorge bryter av midt i en sessong og kaller neste halve sessong 1 for sessong 2 feks... :roll: Om det ikke er meg som har missforstått veldig da... Får prøve å finne ut av det eventuellt -.
Hehe, you do that. Vanskelig å sende deg noe uten å vite hva :P

#44749  av spkstrp

fant ut av hvilken episode :mrgreen: det er sessong 3 episode 10 !

#44750  av chris

spkstrp skrev:fant ut av hvilken episode :mrgreen: det er sessong 3 episode 10 !
Laster den ned til deg, og legger den på web jeg.. skal si i fra når det er unnagjort. hvis du ikke har en ftp jeg kan sende til da såklart.

#44770  av spkstrp

supert.. er ikke RÃ…HASTVERK akkurat :) har ikke ftp, web funker bra

#44792  av kennethx

Sånne ting finner man også lett på emule nettverket

ed2k://|file|smallville.s03e10.hdtv-lol.ShareConnector.com.avi|365291520|44F391A4E9B8CDF36FE8A2A41DEE3704|/

#44801  av chris

spkstrp skrev:supert.. er ikke RÃ…HASTVERK akkurat :) har ikke ftp, web funker bra
holder på å uploade til 10mbit linje nå, tar sin tid dette.. å uploade med 256 kbit :?
Men er da snart halvveis. hehe