TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Facebook Ts-ogn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #446475  av ure

Hvorfor er ikke FB siden til Ts-ogn mere i bruk ? Er mangen sider på fb om bil som er mye brukt, med prosjekter og salg. Håper på mere aktivitet på Ts- ogn fb heretteter. :D
 #446761  av ArildM

Enig i det! Prøver å poste litt innimellom, men akkurat nå er det såvidt jeg rekker å sjekke innom forumet pga mye jobbing. Blir bedre utpå februar en gang :oops:
 #447008  av ure

Hadde vært fint og få litt mere oppdateringer på prosjekter og kjøp og salg lagt ut på FB spør du meg 8)
 #447010  av inzane2012

Kjøp og salg er jeg egentlig imot å ha på facebook gruppa, og mener det bør forbeholdes kun til forumet. De aller fleste andre grupper jeg er med på facebook har forbud mot kjøp og salg på facebook sidene, og jeg mener at det viktig å holde liv i kjøp og salg delen her inne og ikke på facebook.
 #447012  av Zepticon

Facebook er dritt :P Å flytte noe over ditt er egentlig bare for å tilfredstille folks latskap. Det som skjer er at forumet dør. Og facebook er rett og slett håpløst som community bygger, da man ikke har noen lagring av informasjon som er søkbar.
 #447013  av inzane2012

facebook er greit det, men vil helst at folk skal bruke forumet for alt som har med tekniske spørsmål, kjøp og salg og prosjekt tråder å gjøre.
En kan jo seff legge ut bilder av prosjekt som teasere, eller noen S&S bilder, og ellers prate med folk der, men holde det andre her inne :)