British Racing Green? 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

Eksosen er historie
  Eksosen er historie  
   og har tatt av de skadede delene
  og har tatt av de skadede delene 
 Irriterte meg over at førersete ikke var mulig å feste skikkelig pga en knekket bolt i forkant av setet
  Irriterte meg over at førersete ikke var mulig å feste skikkelig pga en knekket bolt i forkant av setet  Tok ut setet og teppe på førerside for å komme skikkelig til og få ett overblikk. Fant ett par rusthull og noen gamle rustreprasjoner som var opplyst om ved kjøp! Ikke så gale... Skaden bak er også ferdig rettet, baklykt passer igjen perfekt
  Tok ut setet og teppe på førerside for å komme skikkelig til og få ett overblikk. Fant ett par rusthull og noen gamle rustreprasjoner som var opplyst om ved kjøp! Ikke så gale... Skaden bak er også ferdig rettet, baklykt passer igjen perfekt  Førstepri i vinter er å få karrosseriet/understell i god stand igjen :wink Har en plan for hvordan denne bilen skal bli nå,men har det med og ombestemme meg så tør ikke helt å legge ut om planer ennå
  Førstepri i vinter er å få karrosseriet/understell i god stand igjen :wink Har en plan for hvordan denne bilen skal bli nå,men har det med og ombestemme meg så tør ikke helt å legge ut om planer ennå  :
 :
 Den røde din er jo helt nydelig
 Den røde din er jo helt nydelig 
 Selv om den ikke helt kan måles opp mot din MK1
  Selv om den ikke helt kan måles opp mot din MK1  Denne svarte blir tatt i en helt annen retning
  Denne svarte blir tatt i en helt annen retning  (Matt 2farget lakk, breeede felger i min. 16", røff finish
  (Matt 2farget lakk, breeede felger i min. 16", røff finish  men i strøken tilstand under/motor....) Er også ferdig med sveising innvendig på førersiden. (Bilder kommer senere)
  men i strøken tilstand under/motor....) Er også ferdig med sveising innvendig på førersiden. (Bilder kommer senere) Synes den røde din ser dønn strøken ut jeg
 Synes den røde din ser dønn strøken ut jeg 
 Men det skal nok bli bil av det tilslutt
  Men det skal nok bli bil av det tilslutt  Litt for lite tid og penger er jo det største hinderet. Er karosseriet som er førstepri nå, har gått gjennom alt og nå er det kun skifting av hjulbuer bak som gjenstår. (Nok arbeid det for den glade amatør med for få timer i garasjen). Prøver å legge ut bilder men den stasjonære dataen vil ikke det lenger og finner ikke ut om det er mulig å legge ut bilder fra mobil
 Litt for lite tid og penger er jo det største hinderet. Er karosseriet som er førstepri nå, har gått gjennom alt og nå er det kun skifting av hjulbuer bak som gjenstår. (Nok arbeid det for den glade amatør med for få timer i garasjen). Prøver å legge ut bilder men den stasjonære dataen vil ikke det lenger og finner ikke ut om det er mulig å legge ut bilder fra mobil  Har en Sony Expiria android tlf, noen som vet om det er mulig?
  Har en Sony Expiria android tlf, noen som vet om det er mulig?
 Sparkling er noe jeg aldri har gjort før , men ville prøve meg på. Kort oppsummert : Mye jobb,kjedelig, flere sparklinger før det ble bra, sluttresultat greit nok. Lærer i hvert fall mens jeg holder på og det var vel hovedplanen med å begynne på dette prosjektet. Men er dessverre ikke så mye tid jeg får i garasjen, så det går seint. Blir ferdig en eller annen gang,kansje..... Hadde også lekkasje i vinduene , kom inn ved pakningene. Fant ut hvordan vinduene justeres, og nå er det potta tett. Så nå skal venstre hjulbue skiftes så er karrosseriet fullstendig gjennomgått og i god stand. Blir etter planen "reserbil" av denne, nå som økonomien har ordnet seg. Har jo  en trimmet motor stående som skulle i den andre Mr2en,bygget av David v/ Underground Garage men blir satt i denne i stedet. Så om noen har tips om gode understellsbiter så kom med det. Trenger tips om coilovers ,foringer, stag osv.... Dataen vil fortsatt ikke legge ut bilder men får ny om ikke lenge, da kommer det muligens litt bilder fra sveisingen og div. Har også sandblåst mye deler, blant annet stålbjelkene i støtfangerene, frontplater og noe i understell. Bjelkene i fangerene var forholdvis nye og i god stand.....
  Sparkling er noe jeg aldri har gjort før , men ville prøve meg på. Kort oppsummert : Mye jobb,kjedelig, flere sparklinger før det ble bra, sluttresultat greit nok. Lærer i hvert fall mens jeg holder på og det var vel hovedplanen med å begynne på dette prosjektet. Men er dessverre ikke så mye tid jeg får i garasjen, så det går seint. Blir ferdig en eller annen gang,kansje..... Hadde også lekkasje i vinduene , kom inn ved pakningene. Fant ut hvordan vinduene justeres, og nå er det potta tett. Så nå skal venstre hjulbue skiftes så er karrosseriet fullstendig gjennomgått og i god stand. Blir etter planen "reserbil" av denne, nå som økonomien har ordnet seg. Har jo  en trimmet motor stående som skulle i den andre Mr2en,bygget av David v/ Underground Garage men blir satt i denne i stedet. Så om noen har tips om gode understellsbiter så kom med det. Trenger tips om coilovers ,foringer, stag osv.... Dataen vil fortsatt ikke legge ut bilder men får ny om ikke lenge, da kommer det muligens litt bilder fra sveisingen og div. Har også sandblåst mye deler, blant annet stålbjelkene i støtfangerene, frontplater og noe i understell. Bjelkene i fangerene var forholdvis nye og i god stand..... 
 HÃ¥per det viser litt av arbeidet jeg har gjort likevel.
 HÃ¥per det viser litt av arbeidet jeg har gjort likevel.