Har forresten fått en god del henvendelser no etter den broomomtalen! Var en som ringte og ville betale satt pris og hente bilen no i helga. Då merka eg frykta for å miste bilen altså!  Har vent meg til tanken på å beholde den! Kanskje like greit at han ikkje har høyrt frå seg igjen
 Har vent meg til tanken på å beholde den! Kanskje like greit at han ikkje har høyrt frå seg igjen 

Har vent meg til tanken på å beholde den! Kanskje like greit at han ikkje har høyrt frå seg igjen
Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Såg innom tråden din igjen, nydelig bil! Misunner deg felgene og baklyktene dine! Ville jo aldri vurdert salg eg heller om bilen hadde vore i familien siden '89
 Såg innom tråden din igjen, nydelig bil! Misunner deg felgene og baklyktene dine! Ville jo aldri vurdert salg eg heller om bilen hadde vore i familien siden '89  Koselig innvendig med det lakenet over
 Koselig innvendig med det lakenet over