Kjelliken skrev:Ja...han er gjort oppmerksom på GS300..opptil flere ganger...tro meg!har han sett på lexus???
http://www.lexus.no/cars/gs/gs_index.html
er jo grei denne gs modellen

GS er bilen sin det ja!

@lpher
Kjelliken skrev:Ja...han er gjort oppmerksom på GS300..opptil flere ganger...tro meg!har han sett på lexus???
http://www.lexus.no/cars/gs/gs_index.html
er jo grei denne gs modellen
@lpher skrev:Hva i allverden skal han emd bakseter daSpeeder skrev:Hvordan er egentlig bakseteplassen i supra? Aldri tenkt spesielt over det, er den enda mindre en celica?Er faktisk bittelittegrann dårligere benplass enn i celican! LOL
@lpher
Amund skrev:GTO er hva 3000GT heter på hjemmemarkedet er det ikke? 4 seter alle sammen?Remi skrev:i mitsuhbitches :p gt3000 ere 4 seter i den eller e æ på vill spor?må vere GTO da i så fall! grom utgaven med ekstra stasj, hk og annen vinge+++
@lpher skrev:3000gt = GTO .. UTROLIG rå bil.. ellers har man jo eclipse, gjerne cab! drittstilig den. 300zx også er fantastisk stilige og sjeldneAmund skrev:GTO er hva 3000GT heter på hjemmemarkedet er det ikke? 4 seter alle sammen?Remi skrev:i mitsuhbitches :p gt3000 ere 4 seter i den eller e æ på vill spor?må vere GTO da i så fall! grom utgaven med ekstra stasj, hk og annen vinge+++
Er Nissan ZX300 du får som enten 2 eller 2+2 vel?
@lpher
@lpher skrev:ikke helt, i følge en som har GTO er det stor forskjell på en vanlig 3000gt og GTO. Spoilere, vinge og itteriør er forskjellig vistnok.. og GTO har flere hk.. 2+2 er det i vert fall...Amund skrev:GTO er hva 3000GT heter på hjemmemarkedet er det ikke? 4 seter alle sammen?Remi skrev:i mitsuhbitches :p gt3000 ere 4 seter i den eller e æ på vill spor?må vere GTO da i så fall! grom utgaven med ekstra stasj, hk og annen vinge+++
@lpher
sindrejl skrev:3000gt = GTO .. UTROLIG rå bil.. ellers har man jo eclipse, gjerne cab! drittstilig den. 300zx også er fantastisk stilige og sjeldne@lpher skrev:Amund skrev: må vere GTO da i så fall! grom utgaven med ekstra stasj, hk og annen vinge+++GTO er hva 3000GT heter på hjemmemarkedet er det ikke? 4 seter alle sammen?
Er Nissan ZX300 du får som enten 2 eller 2+2 vel?
@lpher
sindrejl skrev: 3000gt = GTO .. UTROLIG rå bil..Letter sagt enn gjort...kjenner ingen med GS300 her i trondheim...kjenner flere med både IS pg LS
Jeg VET at det er samma bil...men i hvilket marked hører GTO betegnelsen til? For den het kun 3000GT i europa ihvertfall
sindrejl skrev: ellers har man jo eclipse, gjerne cab!Eclipse er bare en enkel celica wannabe spørr du meg
sindrejl skrev: drittstilig den. 300zx også er fantastisk stilige og sjeldneWaaaay tp old...i formene også
sindrejl skrev: Men putt ham i en lexus så er han convertert tvert.. garantert!