TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Massive celica-spottings in Trondheim!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #44123  av @lpher

1 stk. Plommerød Celica STi (AT180)....92-93 modell i fjordgata. VF59xxx

1 stk. rød Celica STi (AT180)...90-91 modell...også denne i fjordgata...med til salgs skilt....får satse på at eieren ser verdien av å annonsere bilen på ett entusiast forum da :) VF39xxx

1 stk. lysblå Celica AT160/ST162..ikke sikker...men eieren så ut til å være i lekent humør ihvertfall :D Traff ham på vei oppover okstadbakken...når jeg svingte av til Flatåsen...fulgte han veien mot Heimdal/Kolstad...Ive got a strange feeling at vi får se mere til ham :D

@lpher

#44255  av Maverick

1 stk. Plommerød Celica STi (AT180)....92-93 modell i fjordgata. VF59xxx
Denne så jeg også i går, men hukommelse som en gullfisk sørger for at jeg ikke husker hvor.. :roll:

#44383  av @lpher

Støtte på en sort GT4 CS (VF59xxx) på vei gjennom byen i 9-tia i dag også. Gutter?! Det ser ut til at det er kommet endel Toyota's til byen uten at vi har fått det med oss...full skjerpings! LOL :D ...vi har en STOOOR oppgave foran oss! :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 10 mai 2004 21:46, redigert 1 gang totalt.

#44384  av chris

Ja, det ser ut som det ramler på med Toyotas i Trøndelag

Hører rykter om en Mr2 med lik farge som min også.. som går på prøveskilt..

#44388  av spkstrp

@lpher skrev:Støtte på en sort GT4 SC
@lpher
SC? kompressor? ;)

#44392  av @lpher

spkstrp skrev:
@lpher
SC? kompressor? ;)
LMAO! Har du ikke hørt om Carlos du da? :D Neida....Går litt fort i svinga vettu! :D

@lpher

#44444  av spkstrp

@lpher skrev:
spkstrp skrev:
@lpher
SC? kompressor? ;)
LMAO! Har du ikke hørt om Carlos du da? :D Neida....Går litt fort i svinga vettu! :D

@lpher
Hehe joda skjønte jo det, må vell få lov å være litt vanskelig ?? ;)

#44447  av @lpher

spkstrp skrev: Hehe joda skjønte jo det, må vell få lov å være litt vanskelig ?? ;)
LOL...off course! :D

@lpher

#44613  av sindrejl

har sett den blåe en del ganger jeg også i det siste.. men virket som en litt eldre kar i den..? Har sett den flere ganger rundt city syd området

#44649  av @lpher

sindrejl skrev:har sett den blåe en del ganger jeg også i det siste.. men virket som en litt eldre kar i den..? Har sett den flere ganger rundt city syd området
Hmm....tror ikke han som jeg så var så mye gamlere enn meg ihvertfall :) Kanke være samma fyren...for SÅ gammel er jeg ikke! LOL :D

@lpher

#44682  av sindrejl

så ham ikke så nøye da, men var nok samme bil, han titta godt på min iaff når jeg passerte og vinka :)

#44706  av @lpher

sindrejl skrev:så ham ikke så nøye da, men var nok samme bil, han titta godt på min iaff når jeg passerte og vinka :)
Ja...samma her....han titta godt på bilen min også...på samma måten som en ekte TS-OGN' member ville gjort det! :D

@lpher