TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilskilt! (anbefales)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#44078  av angrykid

Phett! :D

#44085  av proson

hehe! Heftig!

Men tror ikke onkel blir spes blid...! :( :evil:

#44104  av proson

MÃ¥ i tilfelle bli til show/bane/drag bruk...

:wink: :P
Vedlegg
MR2.jpg
MR2.jpg (13.52 kiB) Vist 604 ganger

#44176  av Yobbe

hehe det var jo fett.
Men som sagt før tror jeg ikke politiet blir helt fornøyde om de ser detta.

Er det lov og endre på skilt i Norge? tror nemlig ikke det.

#44186  av chris

Yobbe skrev:hehe det var jo fett.

Tror det er lov på veteranbiler, ikke noe annet. Såvidt jeg vet, går det an å spesialbestille skilter til biler som aldri før har vært registrert i norge, men mener også å huske at det stilles spesielle krav.. om at det skal være utstillingsbil etc etc bla bla bla.......

#44239  av Speeder

chris skrev:
Yobbe skrev:hehe det var jo fett.

Tror det er lov på veteranbiler, ikke noe annet. Såvidt jeg vet, går det an å spesialbestille skilter til biler som aldri før har vært registrert i norge, men mener også å huske at det stilles spesielle krav.. om at det skal være utstillingsbil etc etc bla bla bla.......
Er ikke lov med slike skilter på vanlige biler i norge langs vegen vei. Men dette blir vel en løsning i stedet for å kjøre uten, forbi fotobokser o.l. 8)

#44602  av Remi

Hakke norge fått nye skilter da? me sånt norsk flagg på.. mene og ha lest dette en plass da.. hm.. har ikke sett dem kansje dem kommer snart eller?hadde værtfall vært en ide.. så slipper du bot om du blir stoppa i utlandet! for kem klistre en N på bilen vis man er litt redd for lakken ? :?

#44603  av jan-erik

Remi skrev:Hakke norge fått nye skilter da? me sånt norsk flagg på.. mene og ha lest dette en plass da.. hm.. har ikke sett dem kansje dem kommer snart eller?hadde værtfall vært en ide.. så slipper du bot om du blir stoppa i utlandet! for kem klistre en N på bilen vis man er litt redd for lakken ? :?
Kommer i juni/juli tror jeg med norsk kjennemerke på venstre side. Også nye fonter, da dagens skilt er vanskelige å lese av optisk i bomstasjoner o.l.

#44645  av mralp

Uhh, norsk kjennemerke... høres ikke bra ut! Ikke f om jeg kjører rundt med bilde av en mellomvoksen elg og 3 fossekaller på skiltet mitt altså!

#44681  av chris

Det nye skiltet følger EU-standarden. Det blir en liten blå stripe på venstre side, med et lite norsk flagg inni. På akkurat samme måte som EU-landene har EU-flagget i den samme blå stripa. Og ny font blir det også, fordi, som det ble sagt her, de som er nå, er vanskelige å lese av.

Skulle koste 400 kroner å bytte til nye skilt, om jeg ikke husker feil. Men det er ikke pålagt å bytte.

#44730  av chris

:D
Vedlegg
nummerskilt.jpg
nummerskilt.jpg (11.83 kiB) Vist 465 ganger