TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder/Film fra LÃ¥nke i dag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#43989  av _speedy

Fant ut hvordan jeg skulle legge ut småklippene...de kommer snart!

Men kan noen forklare meg hvordan jeg får filem over på pc'en? Har et Sony DCR-PC115E DV kamera...Har også Pinnacle Studio 9...+en usb bra pc til kamera...Pliz hjekp meg noen!

#43999  av CelicaTurbo

seriøst store bilder det der.. men siden du har dem på egen server så styrer du jo slikt selv :) Men til opplysning har jeg summert opp hvor mye dette er totalt og for en bruker med modem vil det ta ca 40 minutter å vise den posten din... det er fint om dere kan ta bildet innom et bilderedigeringsprogram istedenfor å ta dem direkte fra kameraet.. selv uten behandling og man lagrer bildet på nytt så blir størrelsen som regel 1/3 av hva den egentlig var, og med litt reduksjon i oppløsning slik at bildene blir mer skjerm-vennlig så blir også filstørrelsen kanskje ned mot en ti-del av den opprinnelige størrelsen :wink:

#44045  av DannyBoy

FÃ¥r ikke lasta ned de filmene jeg... Username og password? Har ikke det jeg vel? :roll: :)

#44055  av chris

DannyBoy skrev:FÃ¥r ikke lasta ned de filmene jeg... Username og password? Har ikke det jeg vel? :roll: :)
user: MR2
password: dragon

står i filnavnet ;)

#44193  av hovik

Må bruke brannsnor for å overføre dv film. Er 4 pins kontakt på kameraet.