TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kronerulling av "media-disk" ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Er du med?

Ja, jeg er raus, og vil være med på å kjøpe disk
34
92%
Nei, jeg er gnien
3
8%

#43810  av Morten

Jeg er med :wink:

#43851  av chris

Jeg ble i hvert fall frarådet å kjøpe Western Digital, og jeg får vel nesten bare stole på han. Han driver jo en haug med servere å styr.

Nå er vi nede i ca 40 kroner hver.. er sikkert flere som hiver seg på etterhvert også.. Er vel bare å finne en konto å foreta innbetaling til da (skal jeg ofre meg tro, siden ts-ogn kontoen blir brukt til treff-penger i tiden fremover?).

#43863  av CelicaTurbo

ja jeg har ingen ledig konto til dette nå... er jo enkelt å opprette da men jeg ønsker ikke ansvaret for denne pengetellingen her samtidig som treffpengene strømmer inn, tror at du Chris kan ordne dette jeg :)

#43866  av chris

CelicaTurbo skrev:ja jeg har ingen ledig konto til dette nå... er jo enkelt å opprette da men jeg ønsker ikke ansvaret for denne pengetellingen her samtidig som treffpengene strømmer inn, tror at du Chris kan ordne dette jeg :)
Ail fikks itt, dånnt ju vørri.

Om det blir penger til overs, så lar vi dem ligge til noen andre "fellesutgifter" dukker opp, sant? Om det skal kjøpes inn mer ting og tang, eller til mat på treffet, eller noe sånt. Ingen vits i å drive å tilbake betale 2 kroner her og 3 kroner der :)

#43871  av CelicaTurbo

enig der.. :)

#43880  av Gossi

Syns forsatt det er litt kjipt at tråden har blitt lest 257 ganger og kun 20 har sagt ja til å være med på "spleiselaget". Hvis litt solidaritet folkens!!! Dette blir bare noe vi gjør for å få klubben litt bedre. 40-50 kroner har vi vel alle råd til. come on!

#43894  av Ole C

Stemme avgitt, I'm in.
Har ennå ikke en TS, men ideen her er jeg helt med på...

#43898  av kennethx

Gossi skrev:Syns forsatt det er litt kjipt at tråden har blitt lest 257 ganger og kun 20 har sagt ja til å være med på "spleiselaget". Hvis litt solidaritet folkens!!! Dette blir bare noe vi gjør for å få klubben litt bedre. 40-50 kroner har vi vel alle råd til. come on!
mmm, jeg har sikkert lest den 5 ganger, og er sikkert ikke alene :) har forøvrig stemt positivt :)

#43912  av Erlend

Hadde vært fint med flere folk! Vet at det er flere aktive brukere der ute som kan avse en tjuer eller noe slikt.

#43916  av CelicaTurbo

Jeg synes ikke det er så viktig om ikke alle ønsker å spleise på denne disken.. vi er såpass mange personer nå at det uansett blir omtrent småpenger for oss som betaler :)

#43922  av @lpher

Enig med CelicaTurbo her...la folk bestemme over penga sjøl :D Om jeg må gi 10,- eller 110,- er klinkende likegyldig for meg ihvertfall....its all for a good cause! LOL :D

@lpher

#43934  av chris

Skal fikse en konto jeg. Kan hende flere hekter seg på etterhvert, når det dukker opp et kontonummer man kan sende inn penger på. Skal legge ut en liste over folk som har betalt, etterhvert.

#43935  av angrykid

Sain me øpp :)

#43937  av chris

angrykid skrev:Sain me øpp :)
Hiv fra deg en stemme på poll'en da, hvis du ikke har gjort det :)

#43939  av funkes

Skaffer chris tøs donerer jeg penger...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8