TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plassreservering Gatebil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #41420  av Zerpent

Kan ts-ogn reservere klubb-plass på gatebil eller må klubben være offesiell?

#43544  av Yobbe

editert pga. endring se under
Sist redigert av Yobbe den 06 mai 2004 12:27, redigert 1 gang totalt.

#43545  av Yobbe

det hadde i grunn hvert litt kult. Vise frem våre kjøretøy som vi er stolte av. Ikke alle selvfølgelig. :-) Men et sted som vi kan treffes og sosialiseres.
I og med at det virker som de fleste av oss befinner seg spredt utover landet. Og vi ikke har noen steder man regelmessig treffes som jeg veit om.

#43727  av CelicaTurbo

jeg aner ikke, kjenner ikke til hvordan Gatebil arrangeres :wink:

#43797  av Christian

Om det er noen her som vil være med oss oppover er det bare å bli med, har plassreservert for 7biler :) Skal ha med oss lastebil, sofa, aggregat, kompressor, div verktøy og jekk 8) Samma som rudskogen ifjor, men med litt mindre fyll og litt mer kjøring :wink:

#43807  av Stian

Jeg slenger med oppover....

:roll: Mindre Fyll???? :roll: er det mulig

#43831  av Yobbe

Jeg har egentlig lyst jeg også. Men jeg har da inegn feit bil.
Så om ingen andre har lyst så kan jeg jo :-)
For min del syns jeg hvertfall at det er de som har "utstillings" biler som burde få første retten.
Veit jo ikke hvordan det har foregått tidligere men var bare et forsalg. Jeg skal jo på gatebil uansett om bilen står inne eller ute.

#43961  av Christian

Stian : Bare å bli med det :)

Yobbe : Om vi ikke bruker alle 7 plassene selv kan jo du få en :)

Vi er i alle fall der, så det er bare å ta turen innom om dere er i nærheten :)

#44169  av Yobbe

Detta høres bra ut. Jeg er i ferd med å legge ut noen høvdinger på bilen også. :-) I og med at den hadde innbrudd nylig, noe jeg selvfølgelig ikke satte mye pris på. :(

#44458  av Zerpent

Koster disse plassene mye?
Er det VÃ¥ler eller Rudskogen dere har plasser til?

#44469  av Speeder

Har også tenkt meg oppover på fredag....

Det blir altså ingen felles plass for ts-ogn? Da blir vi ydmyket av honda-klubben, de har bastilt 50 plasser :shock:

Da blir det vel til att jeg hiver meg med en kompis derfa tenker jeg...

Mulighet for å snike seg inn hos dere hvis det er plass da christian? Men dere fyller vel opp plassene deres?

#44476  av Christian

Det er Våler det er snakk om nå, litt usikkert om vi har ledige plasser igjen, men vi får se :)

#46134  av Zerpent

Har du igjen en ledig plass Christian? Jeg skal nedover og det hadde vært kjekt å stått sammen med skikkelige biler. :)

#46339  av densortecelicaen

kan ikke noen av dere komme og si hei til meg på våler da...??? om dere finner meg da...skal stå med reidar på importtuning... har lyst til å møte litt av gjengen... vettu... :)