TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 krasj-video.. hmmm....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4381  av MR2turbo

Leste litt på 200sx forumet.. og kom over denne.. :)
http://195.139.24.165/bs/mr2crash.mpg
Tror nok at denne karen kjørte litt over evne ;)

#4383  av CelicaTurbo

hm, er det ikke samme fil som vi har kommentert her tidligere da? (jeg har ikke lastet ned enda..)

#4384  av MR2turbo

hmm kansje det? jeg har ikke sett den før.. Men kan heller ikke huske om jeg var med på no diskusjon.. :roll: jaja..
Mulig at det blir for de som ikke fikk den med seg sist, da :D

#4385  av jumbo

Ref: "Hvordan man imponerer damene med mr2'en" i Generelt-forumet.

#4390  av MR2turbo

jeg hadde visst misset den jeg.. Tror at jeg så topic'en, men fikk ikke kontakt med serveren, så jeg fikk ikke lasta den ned.. Så glemte jeg det igjen.

#4395  av MR2PÃ¥l

Ja ja Markus, du kan ikke få med deg alt vet du. :D

MR2PÃ¥l.

#4397  av jumbo

Jeg tror det har med antallet timer i verkstedet å gjøre :D

#4406  av MR2turbo

hmm kansje jeg skal prøve å få meg et liv utenfor verkstedet :D Det er ikke så lenge igjen nå før jeg skal cruise hele dagen istede for å stå å skru :) Da kan jeg jo få med dama og! (hvis ho kjenner meg igjen uten kjeledress :mrgreen: )

#4409  av jumbo

MÃ¥ si jeg gleder meg mer og mer til VÃ¥ler... Regner med at begge damene dine er et syn verdt :mrgreen:

Ang. kjeledress - kan du ikke bare legge plastikk i setet, og kjøre i kjeledressen?

#4468  av MR2turbo

Jeg tør ikke vise frem dama.. så hun blir ikke med til Våler.. ( eller så var det det at hun ikke var såå interessert i en hel helg med bare bilprat.. ) :mrgreen:

Ang. plastikk i setet.. Takk! det hadde jeg ikke tenkt på.. Da kan jo bare kjeledressen være på helt til den gror fast!!! :mrgreen:

Blir kjempe gøy med treff, jeg tror det blir gøy med den felles cruisingen fra Stavanger og :)