Vet ikke om det har noe å si, men så lenge en ikke bruker samme bank så tar det normalt ett par dager fra en overfører penger til di er på mottakers konto, i visse tilfelle kan det faktisk gå opptil 5-6 dager. Så med mindre David kan komme med en tilsvarendes konto utskrift der han kan bevise at han har overført depositumet, så vil jeg faktisk si at han ikke har en dritt han skulle sagt. Og har han dette, så burde han VIST at det kan ta tid før pengene er på selgers konto, tatt en kopi av overføringen og sendt denne på mail til selgeren med en gang.
Er nå litt usikker på om jeg skal la David her får en sjangse til å komme med ett svar eller bare låse hele tråden.
Syns vertfall det er godt at motparten kom inn og fikk sagt sin mening og gitt sine "beviser"
for etter å ha lest kjapt gjennom svarene som har komt etter David sitt første innlegg, så har jeg bare en ting å si, skam dere 
Tok forresten og endra overskrifta, gjorde det bare på første posten, gadd ikke fikse det på alle svara
Er nå litt usikker på om jeg skal la David her får en sjangse til å komme med ett svar eller bare låse hele tråden.
Syns vertfall det er godt at motparten kom inn og fikk sagt sin mening og gitt sine "beviser"

Tok forresten og endra overskrifta, gjorde det bare på første posten, gadd ikke fikse det på alle svara

Fortune Favors The Brave