Hei.
jeg har blitt informert om at jeg burde ta meg en tur inn hit.
David ringte en kveld og vi hadde en hyggelig prat om bilen og delene. Her forklarte jeg at jeg var interessert i å bli kvitt bilen fortest mulig og David svarte at han var i Danmark og kunne tidligst komme og hente bilen en stund frem i tid. Uten at jeg skal påstå noe mer enn en uke eller to, ettersom dette er en stund siden. Jeg var på vei offshore og ville bli kvitt bilen fortest mulig. Dette fikk jeg ikke med i samtalen. (offshorebiten altså)
SMS'er ble utvekslet og David lovet å betale depositum.
Så ble jeg kontaktet av en annen herremann som kunne komme på dagen og se og hente bilen om den holdt stand. Depositum ble aldri motatt, selv om DU så bastant påsto at det var på vei over og at jeg måtte sjekke kontoen min. Så den kan du pent reise lenger ut på landet med. Det ble også utdypet i samtalen at førstemann med penger får bilen.
Vedlagt her er kontoutskrift for perioden du skal anmelde meg for.
Som også nevnt på telefon. Kommer depositum inn står du først i køen. jeg venter fortsatt, slik jeg ser det har ikke du opprettholdt din del av avtalen. Hvem vet om du i det hele tatt hadde kommet innenfor tidsrammen du anslo. Slik du oppfører deg her og over telefon er jeg glad jeg ikke solgte bilen til deg. Hvem vet hvilken former for helvette du er i stand til å spinne opp.
Jeg foreslår du får finne noen andre å lure eller slette denne tråden. Du kan jo evt spørre nye eiere av karosseri og deler om hva de syns om meg som person og selger. De har nok en helt annen oppfatning enn hva du sitter her og lirer av deg.

Personlig tørker eg meg i ræva etter at eg har latt tarmene gjort sitt. Mens noen tørker før.
Selg gjerne skinnet før bjørnen er skutt.