TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• smÃ¥frekk mr2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#43704  av jan-erik

Trodde først det var bilder av en modell bil jeg før jeg fikk lest hele posten. Hadde ikke tørt å vist frem bilen i dagslys med de felgene, får virkelig håpe han får montert på noe mye mye bredere. Stilig kit, men du må ha felger som passer til det. En av grunnene til at jeg ikke gikk for widebody kit, da nye brede felger til 5000,- stykket + dekk ville ha ruinert meg.

Men blir nok gjennomført når den blir ferdig.

#43708  av jan-erik

Noen bilder av demo bilen til Veilside. Kitet heter Veilside Fortune.
Vedlegg
Veilside red.jpg
Veilside red.jpg (14.79 kiB) Vist 289 ganger
Veilside grey.jpg
Veilside grey.jpg (14.02 kiB) Vist 289 ganger

#43716  av Gossi

jan-erik skrev:Noen bilder av demo bilen til Veilside. Kitet heter Veilside Fortune.
Det var dritpent....

#43780  av Mr2 Mk2

Syns Jan Erik har den cleaneste peneste mk3`en ever! :) Den har ikke mistet Mr2`looken,og har samme formen.Bare forbedret en hel del.Kunne virkelig tenkt meg en slik mk3,hadde vært vel verdt penga! 8)

#43783  av jan-erik

Jostein skrev:Syns Jan Erik har den cleaneste peneste mk3`en ever! :) Den har ikke mistet Mr2`looken,og har samme formen.Bare forbedret en hel del.Kunne virkelig tenkt meg en slik mk3,hadde vært vel verdt penga! 8)
:oops:

Kan også love deg at den drar fjortisser :? , selv om den målgruppen er ganske ganske feil for min del som snart runder 30. Var en masse skoleklasser på besøk til firmaet under oss i dag, og jeg sitter og ser rett ned på parkeringsplassen hvor bilen står. Så det plutselig var en 5-6 14-18 år (jeg ser ikke forskjell snart lenger) gamle jenter som stod rundt bilen, samt tok bilder av den med kameratelefonene sine.

#43785  av Mr2 Mk2

jan-erik skrev:Så det plutselig var en 5-6 14-18 år (jeg ser ikke forskjell snart lenger) gamle jenter som stod rundt bilen, samt tok bilder av den med kameratelefonene sine.
Det er jo litt stas da, 8) hadde følt jeg hadde gjort noe rett hvertfall :)

#43903  av Erlend

Har hørt en del kommentarer om mk3 fra tenåringsjenter, de fleste synes den er "dritsøt" og slikt :) Er enig med Jostein at en mk3 med litt snacks slettes ikke hadde vært en dårlig investering!
Angående topic så var bilen fin, og kittet er ganske bra (finnes mange andre tøffere og billigere kit til mk3), men de hjula bak ass... fy flate det var ugly!