TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• møte med purken

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #43763  av memo

da var første sommermøte med onkel politi overstått :)

var ute og kjørte i sentrum, da jeg spotta en rød mr2 mk2... snudde i et par rundkjøringer, og la meg på hjul... fyren stoppa og vi tok oss en prat..
ga han en ts-ogn lapp, så han kommer vel innom her om ikke så kjempelenge.. han hadde problemer med pc'en forstod jeg..

anyways, vi skulle cruise litt i byen før vi tok kveld, og kom til et "S" kryss, der jeg så han ga full pinne... jeg kunne jo ikke være noe dårligere, så jeg på hjul igjen... da jeg var kommet ut av S'en, så jeg ned til venstre ute vinduet, og joda.. onkel var på tur mot oss, i god fart :roll:

jeg kjørte rolig videre, og da de blinka med lysene kjørte jeg til siden..

politimannen var heldigvis rolig (og ikke en av de "HVA ER DET DU DRIVER MED JEG FÅR SPASMER AAAAH! osv.), og han skjønte at jeg skjønte hva jeg ble stoppa for.. så han sa egentlig ganske lite..

kommenterte at jeg hadde litt slitte dekk framme, så de måtte jeg få bytta..

da han slapp meg igjen, sa jeg "hjertelig takk, ha en fin kveld", og fikk et "jeg sier ikke værsågo, men du får hadet bra du og".

har opplevd værre ;)

ser dere hva jeg ofrer for å få rekruttert nye medlemmer?! :twisted: :twisted:
 #43773  av angrykid

memo skrev:ser dere hva jeg ofrer for å få rekruttert nye medlemmer?! :twisted: :twisted:
Hehe.. jeg hadde vært dyyyyypt imponert om du fikk bot å beslaglagt førerkort for å rekruttere nye medlemmer :-D
 #43776  av @lpher

memo skrev:
ser dere hva jeg ofrer for å få rekruttert nye medlemmer?! :twisted: :twisted:
Thats...a good lad! :D

@lpher

#43905  av Erlend

Det var skikkelig spirit det ;) Politimannen hørtes jo relativt sympatisk ut forresten! :) Godt det er en del sånne også!