TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Celica, Trondheim LS48***

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #42740  av Maverick

Vel, min første carspotting var en snerten Celica på omkjøringsveien i Trondheim. Kanskje noen fra forumet? :lol:
 #42860  av @lpher

Maverick skrev:Vel, min første carspotting var en snerten Celica på omkjøringsveien i Trondheim. Kanskje noen fra forumet? :lol:
Hmmm...Ã¥rsmodell etc da? :)

@lpher
 #42864  av Maverick

Det husker jeg ærlig talt ikke i dag.. Var det en 92, mon tro? :oops:

#43166  av @lpher

Så en rød LS48xxx registrert ST/AT20x Celica idag...kan jo ha vært samme bilen da :)

@lpher

#43504  av @lpher

Feck...det ble det full forvirrign her nå :D Traff nemlig på en rød ST182 celica med regnummer LS4-ett-eller-annet :D

Uansett...jeg var in disguise :D ....så han la nok ikke merke til meg :D
Det gjorde heller ikke Frank/Stine da jeg traff på dem... :D

Ikke rart egentlig...siden jeg kjørte en Pug 206 RC (Pioneer demobil) :D :D :D

@lpher
 #43517  av Maverick

Frank?Toyota?Celica? Hmm.. *demre tenke tenke*...
Elkjøp Frank???
Fikk bare et innslag i hodet mitt at en jeg vet av som jobber på Elkjøp Tiller heter Frank, og han kjører ihvertfall en Toyota, det vet jeg.. Men om det er Celica da.. :roll:
 #43520  av chris

Maverick skrev:Frank?Toyota?Celica? Hmm.. *demre tenke tenke*...
Elkjøp Frank???
Fikk bare et innslag i hodet mitt at en jeg vet av som jobber på Elkjøp Tiller heter Frank, og han kjører ihvertfall en Toyota, det vet jeg.. Men om det er Celica da.. :roll:
Hehe, Frank på Elkjøp ja. Han heter supratt her på forumet, og kjører en svart mk6 celica cab, og en safrangul mk2 supra :)
 #43540  av Maverick

Blir forundret over hva jeg egentlig klarer å huske av og til..
Snedige greier :P
 #43580  av @lpher

Maverick skrev:Blir forundret over hva jeg egentlig klarer å huske av og til..
LOL :) Høres ut som du er ganske lik ett par av oss andre trønder TS-OGN'er du? No names mentioned! LOL :D

@lpher
 #43587  av chris

@lpher skrev:
Maverick skrev:Blir forundret over hva jeg egentlig klarer å huske av og til..
LOL :) Høres ut som du er ganske lik ett par av oss andre trønder TS-OGN'er du? No names mentioned! LOL :D

@lpher
Regner med du snakker om deg selv nå? :D
 #43595  av @lpher

chris skrev:
Regner med du snakker om deg selv nå? :D
That too! :D

@lpher

#43604  av gfc

Jeg så en Rød Celica på Hell-Bil forleden dag (Man/Tirs). LS... registrert.

Sinnsyk til spoiler bak på den. Den stod ned til karosseri, skadet front.
NÃ¥ mer vet jeg ikke..

#43677  av @lpher

gfc skrev:Jeg så en Rød Celica på Hell-Bil forleden dag (Man/Tirs). LS... registrert.

Sinnsyk til spoiler bak på den. Den stod ned til karosseri, skadet front.
NÃ¥ mer vet jeg ikke..
Iiiiik! mye skader eller?!

@lpher
 #43683  av sindrejl

Maverick skrev:Frank?Toyota?Celica? Hmm.. *demre tenke tenke*...
Elkjøp Frank???
Nå vet du av en til for jeg jobber også på Elkjøp Tiller og kjører celica ;)
 #43787  av Maverick

Hva er det med gutta boys på Elkjøp da? For ikke å snakke om Lefdal, hvor jeg jobber, hehe.. Er jo japsemiljø på begge plassene
Elkjøp har vel både Celica, Supra og MR2.. Lefdal har 3 Carina'er, Accord R (Jada, vet det er Honda, men like mye japse :)) 8)