TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Garasje i Ã¥lesund

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432930  av Hausi

er det noen som har eller vet av en garasjeplass jeg kan leie der jeg kan jobbe med mr2n i vinter da? i ålesundområdet ? :D
 #433812  av inzane2012

Nå bor ikke jeg i ålesund så jeg kan ikke tilby deg noe desverre. Men har du prøvd å såtte inn ei annonse i den lokale avisa der oppe, og evt på finn.no?? Burde hjelpe deg med å nå ut til litt flere :D
 #434235  av Hausi

Har hatt annonse ute om at jeg ønsker å leie flere ganger uten hell dessverre. har også fulgt med i lang tid både avis og finn men også der uten hell. det har de siste 2 åra hvert ett par muligheter, men så er det slik at 8000 i mnd for en garasje for en blir litt drøyt vertfall for min økonomi, skal jo tross alt også ha rå til det som skal bygges :)
 #434238  av inzane2012

åtte tusen i mnd for å leie en garsje????? Da skjønner jeg godt at det er vanskelig å finne noe....
 #438991  av FireWalk

Jeg vet om noen som muligens skal leie ut en verkstedplass. Det er et stort lokale, flere som leier der og skrur på biler. :)