TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #43365  av Maverick

Nok en rød Celica sett på Shell Tillerbyen. Tror det var en DF 42*** registrert bil.. Kanskje noen på forumet denne gangen? var bare en tur innom biltema og kjøpte meg el-tape, fikser jo alt med det 8)

#43377  av angrykid

Evig eies kun det teipte! :D:D:D
 #43400  av chris

Maverick skrev:Nok en rød Celica sett på Shell Tillerbyen. Tror det var en DF 42*** registrert bil.. Kanskje noen på forumet denne gangen? var bare en tur innom biltema og kjøpte meg el-tape, fikser jo alt med det 8)
Hva slags type Celica?
 #43457  av Maverick

Helt bånn i bøtta ærlig så er jeg ikke stødig på modelltypene til Toyota :oops:
Driver og pusler og lærer litt nå.. Men det var en Celica, jeg tror nok at det fort var en 92 modell (lik den jeg så på omkjøringsveien her en dag)..
 #43464  av Speeder

Maverick skrev:Helt bånn i bøtta ærlig så er jeg ikke stødig på modelltypene til Toyota :oops:
Driver og pusler og lærer litt nå.. Men det var en Celica, jeg tror nok at det fort var en 92 modell (lik den jeg så på omkjøringsveien her en dag)..
det vil da si en med vipelyker? Og litt rund i formene eller?
Isåfall er det en mk5 90-93 modell
 #43477  av chris

Speeder skrev:
Maverick skrev:Helt bånn i bøtta ærlig så er jeg ikke stødig på modelltypene til Toyota :oops:
det vil da si en med vipelyker? Og litt rund i formene eller?
Isåfall er det en mk5 90-93 modell
Og i så fall tror jeg han har fått lapp :D
 #43478  av Maverick

Bomma ikke så jævlig mye da nei..
Rund i formene og vippelykter er riktig 8)