wimpy skrev:Då var sommerskoa på, og det er montert en liten chipHvilken chip bruker du?så morrofaktoren er økt betydelig nå

Hvor fort går den fra 0-100km/t med chip?
wimpy skrev:Då var sommerskoa på, og det er montert en liten chipHvilken chip bruker du?så morrofaktoren er økt betydelig nå

Har planer om å justert opp turbotrykket  litt og. Mye vil ha mer
 Har planer om å justert opp turbotrykket  litt og. Mye vil ha mer  
 Nå er jeg skuffa å missfornøyd!
 Nå er jeg skuffa å missfornøyd! 

ArildM skrev:Boost the shit out of itDenne skal få mye luft, og enda mer diesel

toyofan skrev:Du kaster ikke bort tiden hvertfall! D ska du ha.Satte meg selv en optimistisk frist på en uke å få montert turboen, får sjå i helga om eg klarer det... Delene til turboen og eksosanlegget kom i dag
Er du sikker på at du ikke tenker litt motsatt nå?
Trodde at vakuumklokken skulle stå likt orginalt? (Er ikke helt sikker, men...)
Lykke til!

Tror jeg har tenkt rett, sånn jeg har tenkt så skal den stå "motsatt" men fungere samme vei. Litt bedre forklaring på mine tanker:
 Tror jeg har tenkt rett, sånn jeg har tenkt så skal den stå "motsatt" men fungere samme vei. Litt bedre forklaring på mine tanker:

Downpipen kappa eg på skrå så den har grei plass. Kompressorhuset hadde eg vrid i den beste posisjonen, overtalte bare vannrøyret til å flytte seg litt. All klaring er god klaring
 Downpipen kappa eg på skrå så den har grei plass. Kompressorhuset hadde eg vrid i den beste posisjonen, overtalte bare vannrøyret til å flytte seg litt. All klaring er god klaring