Med tuv-papirer i orden så er det berre å sei ifrå til biltilsynet at eg har mekka til coilovers?

Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Han kan også levere deler eller bygge opp igjen dempere som går i stykker.
 Han kan også levere deler eller bygge opp igjen dempere som går i stykker.
 Har ikkje høyrt med Bildeler Førde endå, så kan jo vere at dei får tak i originaldempere!
 Har ikkje høyrt med Bildeler Førde endå, så kan jo vere at dei får tak i originaldempere!  det som er, er at AT160 ikkje har samme dempere som ST162. Sist eg tenkte på dempere her inne, så linka Arild til ei side der eg kunne sjekke delenummer og finne ut kva andre biler som bruker samme dempere som min. Viste seg at det er berre AT160en som bruker disse demperne, av uvisse grunner.
 det som er, er at AT160 ikkje har samme dempere som ST162. Sist eg tenkte på dempere her inne, så linka Arild til ei side der eg kunne sjekke delenummer og finne ut kva andre biler som bruker samme dempere som min. Viste seg at det er berre AT160en som bruker disse demperne, av uvisse grunner.