TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger Mr2 mk2 Prosjekt, nesten ferdig. SOLGT kan slettes

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #422779  av Nico_18

Selger min mr2 mk2 3sge som er fikset på i en god stund nå.

LINK til bilder : http://toyotamr2.blogg.no/ (flere bilder kan tas ved intresse)

NB: gjenstår og lakkere bilen(trenger ikke hellakkering) og montere sammen. er demontert for å lakkes. så en eukontroll når den er klar for å ta ut skiltene igjen, de leverte jeg inn for å fikse på bilen.
ingen heftelser: KH16033
den har fått en nyoverhalt motor med alle pakninger, lagre, tetninger og ringer.
alt av slitedeler på motor er nytt.
er også montert ny 12raders oljekjøler.
kun startet.

Nyoverhalt girkasse med lagre, synkroringer og simringer.
kun kjørt 100 meter etter satt inn=)
Ny clutch og svinghjul

Bilen har nye hjullagre alle 4
bærekuler
linkarmer
indre og ytre styreledd
Ny eksos med racing cat og Mongoose effekt anlegg.

Har kviteringer på alt!

KW V3 coilovere (orginale følger med)
ST justerbare stabstag under bil(orginale følger med)
Powerflex foringer i alle stag under bil og motor fester.

Alle stag under bil er lakkert sølvgrå.
nye bremser(orginalt) med nyoverhalte calippere(sølv grå farge)

bøttestoler
momoratt
momo pedaler
momo girkule
Tsw 18 felger med toyo proxy dekk.
følger med orginal fangere og styling fangere i Border

Alt for mye å skrive om
Jeg kan si det at bilen er kjøpt for 135000 for 5 år siden og påkostet godt over 150.000 i nærmere tid som har kviteringer på.
pm
Holder til på østlandet Kan ta bil eller eller speedbåt / vannscooter i innbytte
Sist redigert av Nico_18 den 01 aug 2013 12:01, redigert 12 ganger totalt.
 #422941  av IceSan

Bilder!!! :)
 #423223  av Nico_18

ArildM skrev:Vurdert å selge den i deler? :)
Neinei. Ikke aktuelt. Med tanke på må bli kvitt alt jeg har og eier på verkstede.
Da hadde det tatt alt for lang tid å blitt kvitt bilen og er ikke mye jobb igjen på den sånn egentlig. Bilen står på hjulene og starter.
 #423224  av ArildM

Du skulle jo virkelig ha satt den sammen da :)
Kunne tenkt meg Coiloversene da :)
Er bilen komplett da? Ser jo at du har lagt mye arbeid i den.
Hvilken sum tenker du å la den gå for? Tipper det blir vanskelig å få solgt siden det gjenstår både monteringsarbeid og å få skilter på den.
 #423229  av Nico_18

ArildM skrev:Du skulle jo virkelig ha satt den sammen da :)
Kunne tenkt meg Coiloversene da :)
Er bilen komplett da? Ser jo at du har lagt mye arbeid i den.
Hvilken sum tenker du å la den gå for? Tipper det blir vanskelig å få solgt siden det gjenstår både monteringsarbeid og å få skilter på den.
65000 er det laveste jeg kan gå. Det er uten anlegg. Ikke noe problem å få skilter på den, har tuv godkjenninger. Coilovera i seg selv er nesten halve prisen. Ja bilen er komplett. Reoler med bokser som deler ligger i følger med
 #423238  av ArildM

Problemet er jo bare at bilen ferdig montert ikke er verdt så veldig mye mer enn 70-80k og da bør den være strøken. Skal en kjøper hente den for 65k og så bruke tid og energi på å få den i sammen, for så å lakke den og få den i topp stand er jeg usikker på om du finner en kjøper til den prisen.

For å si det slik, tar du en vanlig Mr2 til 30k og kjøper KW Coilovers til 30k og setter på er ikke bilen verdt 60k sånn plutselig. Det er det som er så kjipt med bil, og særlig prosjekter som ikke er fullført. De er ikke verdt en børkdel av hva du har lagt i det. Tro meg, har samme problemet med AW11en min. Er bare glad for at jeg ikke må selge den slik den står.

Ingen mulighet til å få den sammen igjen selv da? Ønsker deg uansett lykke til med salget, utifra bildene ser det ut som et meget godt utgangspunkt for et bra prosjekt! :)
 #423240  av Nico_18

ArildM skrev:Problemet er jo bare at bilen ferdig montert ikke er verdt så veldig mye mer enn 70-80k og da bør den være strøken. Skal en kjøper hente den for 65k og så bruke tid og energi på å få den i sammen, for så å lakke den og få den i topp stand er jeg usikker på om du finner en kjøper til den prisen.

For å si det slik, tar du en vanlig Mr2 til 30k og kjøper KW Coilovers til 30k og setter på er ikke bilen verdt 60k sånn plutselig. Det er det som er så kjipt med bil, og særlig prosjekter som ikke er fullført. De er ikke verdt en børkdel av hva du har lagt i det. Tro meg, har samme problemet med AW11en min. Er bare glad for at jeg ikke må selge den slik den står.

Ingen mulighet til å få den sammen igjen selv da? Ønsker deg uansett lykke til med salget, utifra bildene ser det ut som et meget godt utgangspunkt for et bra prosjekt! :)

Takker, er lagt utrolig mye tid og penger i den og er rustfri så 65 skal jeg få for den uansett=P har kvitteringer for 90k bare i orginal deler på motor og gir=P