TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• to røde calicaer i bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #43023  av Kjelliken

:? har sett to røde celicaer i dag. traff den første i rundkjøringen hvor du enten svinger av til askøy drotningsvik eller sotra. En rød celica st18 cab med taipet topp. sånn ca 1230
og en rød celica st18 uten den orginale vingen bak helt rein liksom.. sånn i ti på fem på motorvaien mot loddefjord på laksevåg rett etter tunellen på liaflaten.. :? noen som vet hvem disse er??

#43029  av Mr2 Mk2

den med tapet topp,står like før sandven auto. :) gule skilt sant?

#43032  av sexten

jeg vet jeg så DEG iallfall Jostein :D og denne gangen var jeg flink og oppmerksom og hilste :P så mye bedre ut enn jeg hadde trodde den der MR2-streameren i vinduet :)

#43033  av Mr2 Mk2

Hehe goodie :wink: prøvde å se om du stoppet,så jeg skulle snu men...Du var flink å hilse ja :D

#43035  av sexten

hehe. jeg tenkte på å stoppe ja, og høre om du ville være med på en burger eller noe sånt :P jeg var på vei til Kokstad og de deilige burgerene der, hehe. skal prøve å stoppe neste gang jeg møter deg :D

#43107  av Kjelliken

:? la ikke merke til gule skilt men det kan godt være?? :wink: