TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ser du likheten?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #42914  av Wishmaster

ja?
Vedlegg
4.jpg
4.jpg (65.21 kiB) Vist 1015 ganger

#42917  av chris

Syns både frosken og Airbus burde føle seg fornærma her.. av å bli sammenligna med noe SÅ stygt...

#42934  av Phantom3D

Grr, jeg hater den Fiaten der.. trodde Italienere kunne design

#42935  av sindrejl

hva med dem som faktisk kjøper noe så grusomt da? :D

#42952  av MR2turbo

hehe..

Bare tenker på de som kommer inn i en bilforretning og tenker.. ÅH! se på den bilen den har jeg lyst på!!! :lol:

#42959  av chris

MR2turbo skrev:hehe..

Bare tenker på de som kommer inn i en bilforretning og tenker.. ÅH! se på den bilen den har jeg lyst på!!! :lol:
hihi :lol:
de må jo virkelig ha en skrue løs. er sikker på at forhandlerne BETALER folk for at de skal kjøre med dem :D

#42984  av cameleon

Altså, designet på den der er vel det vi godt kan kalle en skikkelig nachtspiel idé. Du skal være gaske så stein for å i det hele tatt komme på å lage noe som det der. Det ene er han som har tegna det, mens det andre er de som har sitti rundt han og sagt "Ja det var en god idé". Er akkurat det samme som å gi geværer til uteliggere det. Litt lettere å be om en kaffe med en skarpladd hagle under armen :wink:

#42985  av Dalan

cameleon skrev:Altså, designet på den der er vel det vi godt kan kalle en skikkelig nachtspiel idé. Du skal være gaske så stein for å i det hele tatt komme på å lage noe som det der. Det ene er han som har tegna det, mens det andre er de som har sitti rundt han og sagt "Ja det var en god idé". Er akkurat det samme som å gi geværer til uteliggere det. Litt lettere å be om en kaffe med en skarpladd hagle under armen :wink:
Du ser altfor mye på TV :D (giertsen ;) )

#42989  av Ninjamannen78

Det der er for jævliiiiiiii

#42992  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:Altså, designet på den der er vel det vi godt kan kalle en skikkelig nachtspiel idé. Du skal være gaske så stein for å i det hele tatt komme på å lage noe som det der. Det ene er han som har tegna det, mens det andre er de som har sitti rundt han og sagt "Ja det var en god idé". Er akkurat det samme som å gi geværer til uteliggere det. Litt lettere å be om en kaffe med en skarpladd hagle under armen :wink:
Ja har hele showet :D Det ruler :D

#43005  av Dalan

cameleon skrev:
Dalan skrev:
Jeg vet :D Vidar fra Drrrammen :P

Men ja, bilen er støgg som juling ja :shock:

#43016  av Erlend

Fiat Multipla! Haha :) Første gangen jeg så den, så husker jeg at bare tenkte "Seriøst?"
En sånn bil appelerer sikkert til alle de "alternative" menneskene der ute :mrgreen:

#43038  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:
Dalan skrev: Du ser altfor mye på TV :D (giertsen ;) )
Jeg vet :D Vidar fra Drrrammen :P

Men ja, bilen er støgg som juling ja :shock:
Ã… FAEN: BIKKJA :lol: :lol: :lol:

#43058  av chris

Erlend skrev:Fiat Multipla! Haha :) Første gangen jeg så den, så husker jeg at bare tenkte "Seriøst?"
En sånn bil appelerer sikkert til alle de "alternative" menneskene der ute :mrgreen:
Det er utenfor min fatteevne at noen kan være SÅ alternativ :D

#43095  av Gossi

Jeg syns flyet er ganske kult jeg da. :D