TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som er med Ã¥ spleise pÃ¥ en MR2 MK1?

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #429197  av shawns

Har en person som selger en MR2 MK1 i hvit farge bilen er komplett uten noen deler som mangler. Jeg vil ikke kjøpe hel bil men heller kjøpe den som delebil og bruke noen deler på min. Men da har jeg ikke bruk for resten.

Tenkte vi kunne sjekket her om hvilket deler folk trenger osv så kunne alle spleiset på bilen. Bilen er i god stand ser det ut som men motor starter ikke pga noe feil med det elektriske.

Så kommer det til penger han skal ha 8.000KR . Hvis det er noe bra respons på dette så kan jeg prøve å få prisen enda mer ned kansje 5.000kr?

Hva sier dere?
 #429204  av Inz4ne

Ã…rsmodell er det da? Og er karroseriet bra i forhold til rust?
 #429220  av ArildM

Latespec, så det er i alle fall noen god-deler på den :)
Hvor står bilen og hvordan er setene i den? Er ute etter den helsorte sorten som kom i latespec.
 #429226  av ArildM

Så litt mosegrodd ut, men under all skitten så jo faktisk skjermene og det andre overraskende helt ut :)
 #429231  av shawns

Ser dere :D mye bil for pengene. Den trenger eu kontroll . Stått i ro i 4 år eier sier den blir veldig fin etter litt rubbing og polering.

Så tror ikke det er alt for mye jobb for å få den på veien igjen. Men jeg trenger deler ikke hel bil :D
 #429238  av Inz4ne

Er inntresert, men har ikke 8000. per akkurat nå, hvilke deler er det eventuelt du skal ha? Og noen ide om hva som er grunnen til at den ikke starter annet enn at det er en elektrisk feil?
 #429240  av shawns

Har kjøpt mye deler no , eneste jeg mangler er nederste delene av frontfangeren leppen og de to bitene som leppen er skrudd på.

Blir ikke 8.000kr per person , kan sikkert få den ned til 5.000kr så betaling per person kommer an på hvem som trenger hvilken deler. Den som skal ha mest deler må sikkert betale mest. :)
 #429251  av shawns

God nyhet , bilen er ikke solgt !!!

Fikk nettopp melding fra selgeren!!!

De som er int må henvende seg her , eneste jeg trenger egentlig er Front leppen og noen smådeler. Hvis ingen er int. kjøper jeg den selv og bruker den som fremtidig delebil/prosjekt.
 #429252  av ArildM

Kan sikkert kjøpe noen deler om du skal hugge den, men orker ikke å spleise på kjøp :)