TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• YTRINGSFRIHET PÃ… FORUMET?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#42797  av spkstrp

føre var prinsippet.. I like it :) kan vi få nøkkeltall fra regnskapet også ? :D

#42826  av erling

NORSTYLING skrev:
Vi har aldri hatt noe med ********** og gjøre, og synes derfor at dette var SVÆRT krenkende og uheldig.

Synes det er synd at vi må forsvare oss ovenfor kunder som blir skeptiske og usikre på om vi er et profesjonellt firma.
Greit, så har du sagt det. Da lar vi den ligge. :)
jan-erik skrev:
Siden du bruker ordet profesjonelt firma 2 ganger i ditt innlegg så vil jeg og kanskje andre lesere her vite hva du legger i det, og skrive litt mer om firmaet ditt.

Kunne tenkt meg å vite:
- Hvor lenge har dere vært etablert?
- Hvor stor omsetning hadde dere i 2002 og 2003?
- Hvor mange heltids- og deltidsansatte har dere?
Ta deg en tur på Brønnøysundsregisteret eller ring til dem. Vi trenger ikke den diskusjonen her. :)

Siden supratt nå hadde sagt det han skulle, regner jeg med vi er ferdig med denne tråden, så vi slipper å sette foten ned igjen. :)

#42832  av jan-erik

erling skrev: Ta deg en tur på Brønnøysundsregisteret eller ring til dem. Vi trenger ikke den diskusjonen her. :)
Helt i orden det Erling, selv om jeg ikke er enig.
erling skrev: Siden supratt nå hadde sagt det han skulle, regner jeg med vi er ferdig med denne tråden, så vi slipper å sette foten ned igjen. :)
Vel, tråden gikk jo på ytringsfrihet og hva som man kan si på forumet her. Skal jo ikke være noen grunn til å sette foten ned ved saklig og seriøs diskusjon. Men kan gjerne ta mine synspunkter om hva man bør passe på når man handler fra ulike firmaer i en annen tråd :-).

#42839  av erling

jan-erik skrev:
Vel, tråden gikk jo på ytringsfrihet og hva som man kan si på forumet her.
Ja, sant nok. Ytringsfrihet var det vi snakka om ja, det kan vi selvsagt diskutere mer. :D Men håper firmaene er ferdige å diskutere denne ene saken. :) Det passer seg liksom ikke helt her. :)

#42843  av MRQuoc

stemmer ytringsfrihet .. det er ?
dere snakker om ytringsfrihet for hver gang det kommer noen som snakker dere imot .. dette gjelder alle i demokratiske land :P .. bare se diskusjoner og sånt på andre forum , det er "jeg mener : ... " også er det liksom ikke mer , det er jo faen meg ingen som skjønner noe annet så lenge dem har noe på hjertet å si !! og når noen sier noe mot de meningene som dem ikke liker er det usaklig plutselig .. og ja man kan jo gå rundt grøten mange ganger før jeg gir den til naboen .. ta forholdsregler sier nå jeg , ingen vits å prakke ned på folk\bedrifter\offentlighet fordi man er frustrert over en ting .. det er jo nettopp det mange gjør feil , å skrive sine meninger i frustrasjon eller sinne .. det er ikke saklig mener jeg ! :]

det er min mening , og om dere prøver å snakke mot meg nå , snakker dere til handa mi ! for jeg bryr meg lite om deres meninger om ytringsfrihet , jeg gir også faen i jungeltelegrafen , og benytter den kun under utnytting\benytting av kommunkasjonmetodens egenskaper ..

wha'eva!

#42846  av angrykid

MRQ skrev:stemmer ytringsfrihet .. det er ?
dere snakker om ytringsfrihet for hver gang det kommer noen som snakker dere imot .. dette gjelder alle i demokratiske land :P .. bare se diskusjoner og sånt på andre forum , det er "jeg mener : ... " også er det liksom ikke mer , det er jo faen meg ingen som skjønner noe annet så lenge dem har noe på hjertet å si !! og når noen sier noe mot de meningene som dem ikke liker er det usaklig plutselig .. og ja man kan jo gå rundt grøten mange ganger før jeg gir den til naboen .. ta forholdsregler sier nå jeg , ingen vits å prakke ned på folk\bedrifter\offentlighet fordi man er frustrert over en ting .. det er jo nettopp det mange gjør feil , å skrive sine meninger i frustrasjon eller sinne .. det er ikke saklig mener jeg ! :]

det er min mening , og om dere prøver å snakke mot meg nå , snakker dere til handa mi ! for jeg bryr meg lite om deres meninger om ytringsfrihet , jeg gir også faen i jungeltelegrafen , og benytter den kun under utnytting\benytting av kommunkasjonmetodens egenskaper ..

wha'eva!
Jeg ser du har skrevet noe, men skjønner nada :-D
hehe.. Men du bommer litt angående å skrive ting i frustrasjon så er det ikke saklig lengre. Man kan være så sinna som bare det, men fortsatt holde seg saklig, det er ikke der problemet er. Det er når man begynner å senke nivået på innholdet at man begynner å bli usaklig.
Men jeg resignerer her i denne tråden, er ikke mer for meg å si :)

AK

#42848  av kennethx

erling skrev:
jan-erik skrev:
Vel, tråden gikk jo på ytringsfrihet og hva som man kan si på forumet her.
Ja, sant nok. Ytringsfrihet var det vi snakka om ja, det kan vi selvsagt diskutere mer. :D Men håper firmaene er ferdige å diskutere denne ene saken. :) Det passer seg liksom ikke helt her. :)
problemet med en sånn greie er at det aldri blir ferdig. grunnen er fordi alle vil ha siste ord.

#42902  av chris

Altså.. ytringsfrihet... dette er et privat forum, som styres av Kristian. Ingen har krav på noe som helst. Det er ingen menneskerett å få sagt det man vil her. Eneste man kan gjøre, er å respektere han. Der, nå fikk jeg sagt det også :D

Så vil jeg bare plusse på et lite bilde, som ikke har noe som helst med saken å gjøre ;)
Vedlegg
6bb.jpg
6bb.jpg (44.85 kiB) Vist 619 ganger

#42905  av angrykid

Sendte ho på dør etter å ha gjort meg ferdig med ho.. Har klærne hennes liggende her.

Du kan se den hvite bilen til mamma kjøre forbi huset mitt, hu ringte og lurte på hvorfor det sto ei dame i vinduet.. :shock:

#42907  av kennethx

Der snakker vi høy finish og fine linjer ja :roll: :shock: :roll:

#42913  av cameleon

Et av de mange bildee jeg sendte til deg av hun Chris :D
Men seriøst, hun der er noe av de hotteste og deiligste damene jeg har sett :wink:

Sweeet

#42921  av @lpher

Hellige wiener!!! Tenkte jeg skulle holde kjeft i denne tråden jeg (ikke spørr :D ) MEN...detta ble for mye for meg!! Hu der var pinadø meg DØNN strøken ja!! :D :D :D :D

@lpher

#42923  av cameleon

Fyrer opp noen bilder til jeg da :D
Vedlegg
kate054011_11.jpg
kate054011_11.jpg (33.55 kiB) Vist 588 ganger
kate054009_9.jpg
kate054009_9.jpg (32.13 kiB) Vist 588 ganger
kate054005_5.jpg
kate054005_5.jpg (33.88 kiB) Vist 588 ganger
kate054004_4.jpg
kate054004_4.jpg (33.45 kiB) Vist 588 ganger