Gratulerer med drømmebilen! Sikler på en GT86 selv en gang. Min mk2 heter MR.2
, så du er på et forum hvor det å "døpe" bilene sine er et velkjent fenomen 
TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
GhostRider88 skrev:Gratulerer med drømmebilen! Sikler på en GT86 selv en gang. Min mk2 heter MR.2Takk for det, så du er på et forum hvor det å "døpe" bilene sine er et velkjent fenomen
ArildM skrev:En bil med litt av det gode fra både Mr2 og supra, kan ikke bli feil det vel?Det kan vanskelig bli særlig feil, og bilen er da også rasende morsom å kjøre
Like lett som en Mr2 og med FR layout som en Supra?
ArildM skrev:Kan vel med 100% sikkerhet si at 95% av alle de som senker bil i norge IKKE tenker på rundetidene det skal gi på baneEtter å ha rundet 100 mil på østnorsk telehiv er jeg overhodet ikke fristet til å senke en millimeter... Det skrangler rikelig i amalgamfyllingene som det er.At bilen blir hard på fjæringen og ekkel å kjøre til daglig? Neida har ikke noe å si. Bare kapp litt ekstra på senkefjærene sånn at bilen SER bra ut...
Men et moderat senkesett slik som på Smokey funker flott både til hverdags og til fest/banekjøring
ArildM skrev:Jeg er i ferd med å gå ned fra 17" til 16" felger på SW20en min, håper det gir litt mer comfort på traktorstiene jeg kjører på hver dag på vei til jobbJepp, det er slik jeg tenker også!Mer gummi burde gi litt mer komfortabel tur.
ArildM skrev:Kjørelinjen og sjåføren har alt å siHelt original, ja.Var bare et så skrekkelig godt eksempel den forbikjøringa du tar først
Nesten så du ser han kjører dobbelt så langt pga linja han velger
Er vel ellers original din GT86 Atle?
atledreier skrev:På landevei føles GT86 plantet.You're doin' it wrong