TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Julaften kom litt tidlig for meg i Ã¥r!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3486  av MR2turbo

Jeg skal ha biltema sine tåkelys :oops: noen små noen bak gitteret på sidene.. Den ene av de orginale, er jo som nevnt før ødelagt av en katt, så da vil jeg heller ha noen som ikke gjør så mye av seg.. :)

#3488  av erling

Biltema har mye greit de, er ikke så pinlig å handle der lenger trodde jeg, så lenge det ikke er slitedeler til motor og drivverk osv. Dessuten er det ikke så fint med de orginale lyktene i den fangeren heller, iaffal det jeg har sett. Blir vel bare synlige når lyset er på da. :)

#3520  av MR2turbo

Jeg fant ikke noen andre lykter som ville passe bak gitteret når jeg så etter det, her i nærheten.. Men jeg har byttet ut pærene med Osram Blue Vision.. Mye bedre lys med de.. :)

...De blir bare synlige når lyset er på.. :)

#4261  av MR2turbo

Tenkte jeg skulle legge ut de nyeste bildene fra verkstedet mitt.. Har fått gjort endel, så nå er det ikke lenge før jeg er klar til lakkering.. Håper på å få den til lakk i midten av februar..
Har blitt mange tilmer med tilpassing av glassfiber, og jeg er enda ikke ferdig, men det begynner jo å ligne på noe.. :)

Hele bilen:
Bilde

Nye bremser (EBC tubogroove og redstuff):
Bilde

Verkstedet:
Bilde

Nye baklys (Det ble mye hamring for å få de til å passe :) ):
Bilde

Jeg jobber hardt :mrgreen: ..man må jo drikke litt kaffe og innimellom:
Bilde

#4263  av MR2turbo

Et par til:
Bilde

Bilde

#4265  av jumbo

Markus, er det lov å spørre hvor sinnsykt mange timer du har i det verkstedet pr uke? :D

#4266  av MR2turbo

jumbo skrev:Markus, er det lov å spørre hvor sinnsykt mange timer du har i det verkstedet pr uke? :D
vel.. Det blir vel et par timer mere enn det som er ideelt når man har samboer :wink: Det varierer veldig men Jeg er der nesten hver dag..
Så hun hjemme er veldig tålmodig, og det er jeg takknemmelig for! :D

#4273  av MR2PÃ¥l

MR2turbo skrev:
jumbo skrev:Markus, er det lov å spørre hvor sinnsykt mange timer du har i det verkstedet pr uke? :D
vel.. Det blir vel et par timer mere enn det som er ideelt når man har samboer :wink: Det varierer veldig men Jeg er der nesten hver dag..
Så hun hjemme er veldig tålmodig, og det er jeg takknemmelig for! :D
Ja, Markus det er noen som er heldige. Snakkes på fredag :lol:

MR2PÃ¥l.

#4274  av RumpShaker

MR2turbo skrev:Jeg fant ikke noen andre lykter som ville passe bak gitteret når jeg så etter det....
Passer ikkje originale grøftelys i BOMEX-fangeren???

#4277  av MR2turbo

det passer jo, men jeg synes ikke at det så så fint ut..

#4279  av MR2turbo

MR2Pål skrev:Ja, Markus det er noen som er heldige. Snakkes på fredag :lol:

MR2PÃ¥l.
Jepp, Prates på Fredagen :) Har ikke hørt noe fra de andre enda, men de må vel få litt tid til å sjekke mailen..

#4292  av PwRmAd

Drekke ØL!! ikke kaffe Markus :)

Chris

#4294  av MR2turbo

hehe.. Jup!!! Skal Drekka ØL!!!! Det er tross alt fredag bare en gang i uka :)

#4300  av jumbo

ct20b skrev:Drekke ØL!! ikke kaffe Markus :)
Vel, øl til arbeidet kunne jo forklart en del på mer enn EN bil her på forumet! :mrgreen:

(Om jeg ikke har lagt gullegget NÅ, så blir det aldri! :lol: )

#4301  av MR2turbo

hehe :lol: sånn kan det gå..