Det blir nok meget bra  

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

Synes de passer knallbra på mk1. Hadde slike på min første:
 Synes de passer knallbra på mk1. Hadde slike på min første: ) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no Hadde en prøvetur i dag og konstanterer at bilen er snart klar for sesongen.
  Hadde en prøvetur i dag og konstanterer at bilen er snart klar for sesongen. 

RÃ¥ bil
 RÃ¥ bil 

.... Klar for SESONGEN 2013.....
 .... Klar for SESONGEN 2013..... Det varmer å se et så godt eksemplar av en mk1
  Det varmer å se et så godt eksemplar av en mk1 
 Toyotamerket med horn på er litt for harry
 Toyotamerket med horn på er litt for harry 
 Men det var jo tøfft for noen år siden
  Men det var jo tøfft for noen år siden  
   ....Har vel blitt litt "voksen"
 ....Har vel blitt litt "voksen" 
Arne rebel skrev:Felgene ble prikken over i'enTakk for detDet varmer å se et så godt eksemplar av en mk1

Mr2mr2 skrev:Nice, ser bra ut.Det er klart jeg gjør, blir bra med to MK1 på vårmønstringen.
Håper du stiller opp med meg på vårmønstringen ved lagunen i år.

ArildM skrev:Takk og lovkan du si meg. vi er enigeToyotamerket med horn på er litt for harry

Kjøpte en trimma 4-age som David her på forumet hadde tilsalgs. Kort om hva David har gjort med den: Kvassere kammer,høvla topp 7rib blokk,høykomp stempler og Blacktop svinghjul,clutch. Motoren overhalt
  Kjøpte en trimma 4-age som David her på forumet hadde tilsalgs. Kort om hva David har gjort med den: Kvassere kammer,høvla topp 7rib blokk,høykomp stempler og Blacktop svinghjul,clutch. Motoren overhalt  . Montering blir nok ikke før sensommer/høst pga mye andre prosjekter som skal gjennomføres i vår/sommer og dessuten fungerer bilen perfekt slik som den står nå og jeg ønsker å få brukt den litt i år. Men gleder meg noe jæ...(veldig mener jeg) til motoren er opp å går
 . Montering blir nok ikke før sensommer/høst pga mye andre prosjekter som skal gjennomføres i vår/sommer og dessuten fungerer bilen perfekt slik som den står nå og jeg ønsker å få brukt den litt i år. Men gleder meg noe jæ...(veldig mener jeg) til motoren er opp å går  Håper på endel effektøkning, siden org.motoren har stått der siden 86 og det sikkert er endel villhester som har rømt siden dengang
 Håper på endel effektøkning, siden org.motoren har stått der siden 86 og det sikkert er endel villhester som har rømt siden dengang