Var og hentet nye skilt på biltilsynet i Hønefoss i dag. Hadde ikke tid til å sette de på da jeg ville tilpasse det litt bedre også. Måtte en tur til Nittedal i forbindelse med jobb og la skilte i vinduet foran, og skilta i vinduet bak. Skiltet bak tror jeg må ha sklidd ned litt, for passerte en politibil som stod stille og fikk like etterpå noen blålys i speilet. Uff.
Fikk en masse kjeft for å ikke ha festet på skiltene med en gang, selv om jeg forklarte at jeg kom rett fra biltilsynet. Han lurte på om jeg syns det var moro og kjøre uten skilt skrudd fast, og var generelt skikkelig drittsekk. Sa at dette var 1000 kr i bot. Jeg sa jeg var lei meg for det, og sa at da var det vel bare og betale. Da ble han enda surere og sa at det bare var for rikinger og betale seg ut av problemene sine
. Endte med at jeg fikk beskjed om å kjøre til nærmeste bensinstasjon og få skrudd på skilta, og heldigvis ble det ikke noe bot. Men han politimannen var skikkelig spydig, gikk også rundt bilen flere ganger og glante, skulle tro han bare håpet å finne noe mer å sette fingrene på, noe han selvsagt ikke fant
Men, glad de ikke så meg i går. Var og kjørte på Rudskogen, og tok da og la de gamle skiltene i bagasjerommet så jeg ikke skulle få de i hodet hvis det skjedde noe mens jeg kjørte. Glemte å legge de frem i vinduet etter kjøringen, og hadde vel kjørt noen mil da jeg plutselig kom til å tenke på at jeg kjørte uten skilt ...
Fikk en masse kjeft for å ikke ha festet på skiltene med en gang, selv om jeg forklarte at jeg kom rett fra biltilsynet. Han lurte på om jeg syns det var moro og kjøre uten skilt skrudd fast, og var generelt skikkelig drittsekk. Sa at dette var 1000 kr i bot. Jeg sa jeg var lei meg for det, og sa at da var det vel bare og betale. Da ble han enda surere og sa at det bare var for rikinger og betale seg ut av problemene sine

Men, glad de ikke så meg i går. Var og kjørte på Rudskogen, og tok da og la de gamle skiltene i bagasjerommet så jeg ikke skulle få de i hodet hvis det skjedde noe mens jeg kjørte. Glemte å legge de frem i vinduet etter kjøringen, og hadde vel kjørt noen mil da jeg plutselig kom til å tenke på at jeg kjørte uten skilt ...
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE