Rev6 lyktene tar form...
Shortshift er på plass.
Bremseskiver - yay!
Felg
Her har vi en utfordring kan man si... f... Jeg som kjøpte denne dimmen fordi den skulle passe så bra...
Nils skrev:Ups?. Hva er bredde og ET på de felgene?17x8 og 17x9 ET 38 (heter vel J8 og J9 tror jeg)
john_e skrev:Kjør på med spacere og litt pokeSklir nok ikke igjennom hos tilsynet da hjula kommer til å stikke på utsia av karroseriet![]()
Denne kommer til å bli deilig
john_e skrev:Kan du ikke bare ha et sett med visningshjul da?Jo, det er klart, men stikker hjula på utsia så må jeg ha så mye klaring for at de ikke skal subbe i skjermen - tror ikke det blir så pent heller
magnesmurf skrev:Ellers har jeg alltids orginalfelgene til min som du kan låne til visning hos btJo takk, vi får se når jeg kommer så langt
Audun F skrev: I tillegg så har jeg montert panseret... Da møtte jeg på en liten overaskelse! Det blanke staget jeg kjøpte av noen her på forumet var alt for stort, så jeg fikk ikke igjen panseret... Så, da har jeg et stag hvis noen som ikke har MR2 er hypp på et slikt et...Er dette staget som holder panseret oppe?