Hei 
har forsåvidt alltid vert fast bestemt på å utdanne meg som bilmekaniker. men har blitt usikker i det siste, tror jeg vil bli "lei" av bil som både hobby og jobb. og det vil jeg jo ikke
Er mange rundt meg som mener det samme.
Fikk også streng beskjed av læreren min at "hvorfor i He***te skal du gå kjøretøy, du kan jo "alt". Er bortkasting av de gode karakterene dine"
( ikke ta meg for selvskrytingen
)
Den nye planen er å bli industrimekaniker. Er det noen her som har erfaring med det? eller generell erfaring rundt dette?
Går forresten førsteåret på vgs linje TIP (teknisk og industriell produksjon)
Akkurat nå tenker jeg å gå industriteknologi, og gå i lære som industrimekaniker. Noen tanker rundt dette?

har forsåvidt alltid vert fast bestemt på å utdanne meg som bilmekaniker. men har blitt usikker i det siste, tror jeg vil bli "lei" av bil som både hobby og jobb. og det vil jeg jo ikke

Fikk også streng beskjed av læreren min at "hvorfor i He***te skal du gå kjøretøy, du kan jo "alt". Er bortkasting av de gode karakterene dine"

Den nye planen er å bli industrimekaniker. Er det noen her som har erfaring med det? eller generell erfaring rundt dette?
Går forresten førsteåret på vgs linje TIP (teknisk og industriell produksjon)
Akkurat nå tenker jeg å gå industriteknologi, og gå i lære som industrimekaniker. Noen tanker rundt dette?

94- Nissan Patrol Y60 4.2TD lang type. 35" hjul
88- BMW E34 525i, 6'er 130hk (solgt)
89- Nissan Patrol Y60 2.8td kort type 35" hjul
98- BMW E46 320i, 6'er 150hk (solgt)
88- Toyota mr2 AW11 supercharger (solgt)
88- BMW E34 525i, 6'er 130hk (solgt)
89- Nissan Patrol Y60 2.8td kort type 35" hjul
98- BMW E46 320i, 6'er 150hk (solgt)
88- Toyota mr2 AW11 supercharger (solgt)