TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny IS neste Ã¥r?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #424151  av celicat23

Fytti helvete... Like pent som...
7791411_720x0.jpg
7791411_720x0.jpg (45.02 kiB) Vist 5267 ganger
Audi A3 -03 Front.jpg
Audi A3 -03 Front.jpg (117.05 kiB) Vist 5267 ganger
 #424167  av Ã˜rjan

Alt untatt fronten og farga på interiøret er faktisk OK. :)

Litt diffuse angående sida på bilen men etter litt tilvenning er den faktisk OK ;)

Interiør designet er jo nice..
 #424203  av ArildM

Hmm. Mye bedre bilder. Egentlig så er det bare fronten jeg fremdeles synes er litt ekstrem etter å ha sett de bildene du linker til. Ellers så er den faktisk pen "resten" av bilen. Interiøret er svæært fint da :)
 #424230  av Geir

Våre kjære skiltplater vil jo bryte ned den frontfangeren ganske greit. Den vil oppleves mye mindre når det er på plass.

Rumpa synes jeg er fantastisk :)
 #424291  av ArildM

Geir skrev:Våre kjære skiltplater vil jo bryte ned den frontfangeren ganske greit. Den vil oppleves mye mindre når det er på plass.

Rumpa synes jeg er fantastisk :)
Det har jeg faktisk ikke tenkt på :oops: Hvis noen hadde photoshoppet et skilt i fronten på den tror jeg faktisk det hadde sett ganske greit ut :)
 #424388  av ArildM

Som andre har sagt, med skiltet frempå så blir det kanskje ikke så dumt?
Synes den så penere ut på de bildene du har lagt ut her enn på de første bildene jeg så. Evt kanskje bare jeg som begynner å bli vant til den? :?
 #424394  av pekle

[youtube][/youtube] video av 300h med "skiltholder"

Ser det er delte meninger om fronten. Men kunne gjerne tenkt meg denne grillen på CTen min f.eks. Fronten er det minst vellykkede på den så jeg syns det er bra at Lexus prøve å lage en identitet rundt grillen. Dette blir dog sikkert ikke den siste endringen vi ser.
 #424524  av Nugatti

Julebrus skrev:Synes det er IS-F som er ut som noe fra NFS Underground

Fronten ser faktisk ut som en IS/IS-F hvor en litt sær fanger (med led-striper) er klæsja utenpå standardfangeren. Dekker delvis lyktene, osv.
 #424525  av Nugatti

Sleng på rumpa fra en Saab 9-5 SportCombi og vi har plutselig en finfin etterfølger til SportCrossen også!

#424530  av magnesmurf

Ganke interressant artikkel:
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=40398

Lover et forbruk på under 0,43 liter per mil.
220hk - ca 500 Nm.
Under 100g co2 utslipp.
En gankse levlig pris, bilen starter på ca 400k i norge.
Nedfellbart baksete er også er pluss.

Jeg skal hvertfall prøve den. Kan absolutt være aktuell som neste bil for min del.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9