TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Epost hvis noen svarer pÃ¥ inlegg.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4188  av Goose

Hei.
Kan noen fortelle meg på hvorfor forumet har sluttet å sente epost?
Jeg pleide å få epost når noen svarte på inleggene jeg skrev. ?

Hva skjer?

(jeg kryser av for å få email on replay).

#4219  av MR2turbo

Det fungerer for meg, jeg får e-post hele tiden..

#4221  av Bjørni

eg òg...

#4225  av Christian

Og jeg...

#4233  av CelicaTurbo

funker for meg også.. sikker på at eposten er korrekt under profilen din? (men på den annen side om den ikke var det skulle jeg ha fått feilmelding i min innboks)..

#4238  av Goose

Det er msn som skaper problemmer.
Jeg går over til en sikkelig epost adresse.

#4281  av CelicaTurbo

husk å endre addressen under profilen din da så slipper jeg å få all "Mail Delivery System"-mailene i innboksen min hver gang en epost til deg feiler :)

#4303  av Goose

huh?
Får du sånne mail?
Hvem adresse ble det prøvd å send til? :shock:

#4317  av CelicaTurbo

slike meldinger fra forumet har webmaster@mr2-ogn.org som avsender derfor kommer de i retur om det skjer noe feil, slik som at eposten ikke duger i dette tilfellet..

i løpet av natten fikk jeg tre eposter beregnet på deg, i går fikk jeg et par og dagen før fikk jeg også epost hvor forumet hadde prøvd å sende deg et nytt passord pga at du hadde bedt om det som jeg sendte videre til deg, som du tydelighvis har fått siden du fremdeles klarer å logge inn?

Dette er feilmeldingen fra nextgentel sin epost server:

"connect to smtp-gw-4.msn.com[207.46.181.13]: server dropped connection".

så fiks eposten i profilen ok? :)

#4320  av Goose

har fikset nå, men jeg tror at msn.com nekter å motta mailen fra mr2-ogn... jaja... f**** microsoft!

#4339  av CelicaTurbo

ok, flott, jeg får fremdeles eposter med feilmelding men i feilmeldingen så er den alltid datert for et par dager siden så de har nok lagt på nextgentel server i en periode før feilmelding ble sendt.. da stopper det nok snart å komme slike eposter :)