TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• uke som var....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #41859  av bose

dere mirc brukere har vel iaffal registrert at jeg har vært mye borte uka som var. Gunnen til det er at jeg jobba intenst med å få en russerevy skikkelig i boks. Firmaet jeg jobber i ble kontaktet så anlegget ble leid ut og jeg ble satt som lydteknikker for dem...... Prøvene gikk rett i dass for å si det mildt, Lokalavisa der presterte tilogmed å komme under generalprøven, da var batterier i det trådløse sånn ca tomme og lysmannen holdt på å programere greiene sitt.....
http://www.gjengangeren.no/apps/pbcs.dl ... /104240134
"At lyden til tider sviktet totalt, og lyset kom og gikk litt, hører med" <--- forbanna idioter som skal lage en repotasje fra general prøven :roll: . Men forestillingene gikk knallbra!!! :D bare skryt og positive tilbakemeldinger hele veien...
Dette var noe av det råeste jeg noen gang har vært med på. Bare masing og banning en hel uke og når helga kommer så er alt på plass og knallbra :D
Vedlegg
Heftig PA rigg
Heftig PA rigg
pa rigg.jpg (363.66 kiB) Vist 184 ganger
Lysmannens duppeditter, inkludert pc-styring
Lysmannens duppeditter, inkludert pc-styring
lysstyringa.jpg (379.14 kiB) Vist 184 ganger
Med denne holdt jeg 15 mikrifoner i sving
Med denne holdt jeg 15 mikrifoner i sving
lydmikser.jpg (442.55 kiB) Vist 184 ganger