chris skrev: Hæ? hvem? jeg? aaaaner ikke hva du snakker omJeg visste det! Din griskjører!!

@lpher
@lpher skrev:ey, du lå rett bak meg 99% av tida, og yppa. så du vet jo godt hvordan kjøringa mi var. men klarte ikke dy meg når du lå bak og puffa fangern i krysset ut fra Magneten..chris skrev: Hæ? hvem? jeg? aaaaner ikke hva du snakker omJeg visste det! Din griskjører!!![]()
...med lånte hjul og gode greier...what IS the world comming too?!
![]()
![]()
![]()
@lpher
Castrol skrev: Hæpp! Endelig tilbake på nett..Den ER feit! Nuff said!!![]()
Bryr meg ikke så veldig mye om hva folk mener om Subaru'n min egentlig, men det er jo veldig hyggelig at mange synes den er fet må jeg si!
Castrol skrev: Er kjempefornøyd med kjøpet selv, og det er vel det som er viktigst!Yepp! Udiskutabelt!
chris skrev: ey, du lå rett bak meg 99% av tida, og yppa. så du vet jo godt hvordan kjøringa mi var. men klarte ikke dy meg når du lå bak og puffa fangern i krysset ut fra Magneten..LOL![]()
chris skrev: Har veldig respekt for lånte hjul, tro megI hear you...du slapp i det minste å kjøre Rockford lastebila du!!
@lpher skrev:hahachris skrev: ey, du lå rett bak meg 99% av tida, og yppa. så du vet jo godt hvordan kjøringa mi var. men klarte ikke dy meg når du lå bak og puffa fangern i krysset ut fra Magneten..LOL![]()
Lett provosert på veien?! LOL just kiding...kjørte adskillig penere en jeg hadde trodd du var kapabel til ihvertfall! LMAO
![]()
![]()
![]()
@lpher skrev:hehehe, noe sier meg at du aldri kommer til å kjøpe amerikanskchris skrev: Har veldig respekt for lånte hjul, tro megI hear you...du slapp i det minste å kjøre Rockford lastebila du!!
Må vel si som sant er...at jeg sikkert har hatt VANNSENG som har ligget bedre på veien!! Snakk om velte i svingene!
@lpher
chris skrev: hehehe, noe sier meg at du aldri kommer til å kjøpe amerikanskLOL![]()
chris skrev: når vi kom over den brua med sånn "spretthopp" og sving.. da lurte jeg på hvordan det skulle gå med deg. Men det gikk jo bra.LMAO....en ting er at den ikke ligger på veien i svingen..den krenger noe inni hampen! ...det forventer man jo egentlig av en slik bil også da
chris skrev: Men krenga godt i svingene ja. var nesten underholdning å se i speiletKan jeg tenke meg!!