grattis me eu ok! bra å se at du omsider får skilter på den i ditt eie  å må si jeg støtter deg fult ut med tanke på å norsk regge s2000 og bruke den som en bil vedsiden av mr2'en
 å må si jeg støtter deg fult ut med tanke på å norsk regge s2000 og bruke den som en bil vedsiden av mr2'en  sett en del på de bilene der selv, men er for dyre for min student økonomi... tørr jeg spørre hva du må ut med totalt for bil og norsk reg.?
 sett en del på de bilene der selv, men er for dyre for min student økonomi... tørr jeg spørre hva du må ut med totalt for bil og norsk reg.?

å må si jeg støtter deg fult ut med tanke på å norsk regge s2000 og bruke den som en bil vedsiden av mr2'en
 å må si jeg støtter deg fult ut med tanke på å norsk regge s2000 og bruke den som en bil vedsiden av mr2'en  sett en del på de bilene der selv, men er for dyre for min student økonomi... tørr jeg spørre hva du må ut med totalt for bil og norsk reg.?
 sett en del på de bilene der selv, men er for dyre for min student økonomi... tørr jeg spørre hva du må ut med totalt for bil og norsk reg.? TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD

TRD 2000GT widebody
 TRD 2000GT widebody  

Skal ikke være sånn gullfarge at den ser oransje eller brunn ut i enkelte vinkler, men PURE GOLD.
 Skal ikke være sånn gullfarge at den ser oransje eller brunn ut i enkelte vinkler, men PURE GOLD.