TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg kjedet meg. (Stort bilde 1024x768)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #41480  av Gossi

Jeg kjedet meg, så da mekka jeg denne. Istedenfor å se på Idol. 8)
Vet ikke om det er her jeg skal legge det ut men. Her legger jeg den ihvertfall, så får dere flytte den dere som har greie på det. :)
Vedlegg
TsOgn1024x768.jpg
TsOgn1024x768.jpg (59.67 kiB) Vist 1028 ganger
 #41482  av chris

Gossi skrev:Jeg kjedet meg, så da mekka jeg denne. Istedenfor å se på Idol. 8)
Vet ikke om det er her jeg skal legge det ut men. Her legger jeg den ihvertfall, så får dere flytte den dere som har greie på det. :)
Ooh, tøft !!!

Kan jeg få den på t-skjorte? :D
 #41483  av Gossi

chris skrev:
Gossi skrev:Jeg kjedet meg, så da mekka jeg denne. Istedenfor å se på Idol. 8)
Ooh, tøft !!!

Kan jeg få den på t-skjorte? :D

he he... Kjøp sånne ark som man kan printe på og stryk den på. Ihvertfall billigste alternativet jeg kommer på. :)
Har prøvd de selv, funker som fy. Trykket holder seg ganske bra 20 vask eller no.

PS: Grunnen er at jeg skal ha så mye penger for rettighetene at du bør gå for en billig t-skjorte. 8)

#41489  av spkstrp

hehe stilig :) har lagt den inn som bakgrunn.. svart tskjorte med det derpå hadde vært fet ja :mrgreen:

#41505  av Speeder

Meget tøff!

Hva med ett altenativ der de eldre modellen er med under? Celica mk6, mr2 mk2, og supra mk3?

Hadde vært gromt. 8)

#41522  av Kjelliken

:D ett skikkelig fresht utseende det der ser jo rimelig profft ut også.
Noe jeg mener disse sdene er.
Forumet er jo blant det beste som er så profft utseende er jo bra+++++
:D

#41620  av @lpher

Se dær ja!! :D

Keep em commoing! :D

@lpher

#41634  av cameleon

Var kjempestilig det der Carvajal! Keep it up :!: