TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min g6

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #41396  av Mikkel

Heisann! Jeg har kjøpt en corolla g6 fra 98, den er sånn midt på treet heit, men jeg lurer på om dere hadde noen hete tips om hva jeg bør gjøre med en får å få den fetere/harry're :P
Forløpig har jeg noe tafattige felger, riktignokk alu, så d holder, 2 1000W lykter i frontspoyleren, byttet ut dashbordet med det røde lexux dashbordet (med dimmer!), grøftelys
det jeg SKAL ha uten tvil er:
anlegg (tenker i 4000-4500.- klasse)
xenon lykter I skruene på front skiltet (JA! det kan skaffes! og JA! det er
lovlig)
litt neon her og der

jeg tenker skjørt, men det er dyrt...
NEON TIPS? ring meg gjerne på 99451599, eller send meg m@il på bullsheng@msn.com, eller skriv tilbake her inne!

#41412  av Remi

altså det e ikke snakk om og få bilen harryest mulig.. for det e så lattis nor du kommer med eks neon spyledyser.. det er det styggeste som finnes.. og det er ikke lovlig og kjøre med neon i extriøret altså ikke underbilen eller på pansere..

#41426  av CelicaTurbo

Høres ut som et artig prosjekt det der, og G6 ser jo ut som en liten rakett i utgangspunktet, men hadde jeg hatt en slik hadde jeg nok ønsket mer motor i den..

men kan ikke hjelpe deg med tanke på styling, men istedenfor lys både her og der er det kanskje greit med noen senkefjærer, skjørt, eksos og slike ting i første omgang? :)

#41476  av Kebab gud

sett inn en 4.gens 3S-GE så kan vi snakke litt :P

#41486  av Mikkel

Ok... Jeg har seff tenkt på å få effektanlegg ofc. Neon her og der vil si inne i bilen, under seter Ol, ikke noe piss i spoyler da! Og ettersom lyset i skruene i nummerskiltet er xenon, kan de brukes som grøftelys/spredere, så nå vet dere det!
Skjørt er dyrt, tenkte mere sånnt småtteri, jobber på verksted selv, så jeg setter på alskens goder selv...
 #41626  av @lpher

Mikkel skrev: Heisann! Jeg har kjøpt en corolla g6 fra 98, den er sånn midt på treet heit, men jeg lurer på om dere hadde noen hete tips om hva jeg bør gjøre med en får å få den fetere/harry're :P
Spørr du meg...så bør vel STORE felger & senking være ganske høyt oppe på prioriteringslista? :D
Mikkel skrev: Forløpig har jeg noe tafattige felger, riktignokk alu, så d holder,
Større felger, større felger..go ahead..do ti! :D :D
Mikkel skrev: 2 1000W lykter i frontspoyleren, byttet ut dashbordet med det røde lexux dashbordet (med dimmer!),
Du tenker på å bytte pærer?
Mikkel skrev: grøftelys
Nice...
Mikkel skrev: det jeg SKAL ha uten tvil er:
anlegg (tenker i 4000-4500.- klasse)
No problem...hva er det du har fra før av som eventuelt kan 'gjennbrukes' da? :D
Mikkel skrev: xenon lykter I skruene på front skiltet (JA! det kan skaffes! og JA! det er
lovlig)
Det er plassrestriksjoner på all slags belsysning på bil...og jeg er ganske sikker på at i hjørnene på skiltet er laaaangt utenfor det som lovens lange arm foretrekker....dessverre :)
Mikkel skrev: litt neon her og der
Nærmere bestemt? Kuulkere med ett skikkelig under car kit...enn masse småneon overalt vel? Am i right? :D
Mikkel skrev: jeg tenker skjørt, men det er dyrt...
Koster penger ja...skal jo lakkeres også....

@lpher

#41662  av Mikkel

Joa, får se om det bir vattings med felger, men tror heller jeg setter på skjørt enn å senke den mer, ettersom at den ligger ganske lavt i utgangspunktet! ;)

#41683  av CelicaTurbo

med skjørt vil den vel også bygge lavere slik at den ser lavere ut enn den egentlig er :)