TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trimming av biler!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #41222  av Stian

Han her har sjønt det!!! :lol: :lol: :roll:
Vedlegg
(162 kiB) Lastet ned 179 ganger

#41224  av NISMO

Han var vel ikke av den smarteste...
Smart å få det til.
Men utrolig dum for å prøve det :roll: Ikke fullt så dum om han tok livet av seg på den måten.

"Hell of a way 2 go" :D

#41245  av Christian

:lol: SÃ¥pass ja :shock:

Ikke helt stødig den der gitt, har faktisk hatt en lik bil selv. En 67 impala custom, hadde den i ca 140 en gang og fy f som jeg sleit med å holde den stødig :wink: Så hvordan denne typen greide det med i ca 550km/t med en rakett i rumpa fatter jeg ikke :lol:

Men, pluss poeng for hard satsing, det skal han ha! :twisted:

#41249  av CelicaTurbo

tror nok det der bare er en "legende" :)

#41310  av funkes

Den vandremyten eller hva det kalles har overlevd et par år nå ja :)

#41322  av cameleon

Her har vi med en som har bensin i årene og lystgass i skolten å gjøre :lol:

#41503  av jumbo

Hadde det ikke vært for at han fremdeles i høyeste grad er blant oss, kunne man jo lurt på om det var Christian det dreide seg om... :twisted:

#41526  av Kjelliken

:? Mener å ha hørt lingnende historie som dette. mener jeg faktisk hørte det på nyhetene. men da var det ikke en impala men en bil som skulle ta farts rekort og med større jet motor.
alt funket som det skulle i navada ørkenen der alt lå tilrette for en fartsfylt dag. bilen virket som den skulle. Det var bare en ting som manglet!!!
En knapp til å slå av jetmotoren. Den hadde de nemelig glemt å instalere. :oops:

#41531  av Christian

jumbo skrev:Hadde det ikke vært for at han fremdeles i høyeste grad er blant oss, kunne man jo lurt på om det var Christian det dreide seg om... :twisted:
Anne-Kristin står ved siden av meg og ler nå :)