TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1993 Mr2 Turbo (orginal) Vurderes solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #412710  av Foe

Hei igjen, godtfolk!

Godt å være tilbake på forumet igjen, men synd det kun er for å legge godbilen ut for salg...

Importerte denne selv fra Utah i USA i 2005 (hadde hatt 1 eier) og har vært eid av meg siden.
Kilometerstand 71879 miles (eller 115 678km)
Bilen var eugodkjent til utgangen av 2011. Har ikke tatt ny eukontroll da jeg for tida studerer i england, og bilen står parkert i vadsø (finnmark), men ser ikke at dette skal være noe problem da jeg på sist eu-kontroll ikke hadde noen nevneverdige feil.
Står på 18" tsw felger med relativt lite slitte dekk (Toyo proxes R1 225/30-18 forran og 245-35-18 bak (om jeg husker riktig), følger også med orginalfelger med utslitte dekk.
Måtte påmontere orginalt eksosanlegg pga. litt for høye målinger, men følger med 3" XS-power anlegg helt fra turbo og ut.
Har også liggende en border front som jeg aldri har kommet meg til å montere (laget av polyuretan! ikke no glassfiber piss)
Har montert 3 målere i A stolpen, men har sålangt kun koblet til turbotrykksmåleren (eksostemp og oljetemp måler står også montert i holderen, men er ikke tilkoblet sensorer i motoren. står også montert en HKS ssqv dumpventil. + mye andre smågreier jeg ikke kommer på i farta! (har forresten til og med orginalt jekksett og reservehjul. slå den!)
Bilen har ikke vært vinterkjørt, og stått lagret inne. Generelt veldig godt ivaretatt av mr2 entusiast (ja, jeg snakker om meg selv)

Noe du lurer på? ta kontakt på mail, ikke sikkert jeg får sjekka denne sida så ofte. Midt i eksamensperioden gitt!

Slenger ut noen random bilder av bilen. Har ikke tatt meg tid til å sette meg inn i dagens verdi, så eventuelle interesserte får komme med bud, så får ekspertene her inne heller sende meg forslag til hva jeg burde ta (hvis folk her inne fortsatt er like snille og hjelpsomme som sist jeg var der,.. i 2010 ;)

takk for meg!
Vedlegg
mr2polert6.JPG
mr2polert6.JPG (62.86 kiB) Vist 3485 ganger
mr2polert5.JPG
mr2polert5.JPG (126.44 kiB) Vist 3485 ganger
mr2polert4.JPG
mr2polert4.JPG (67.78 kiB) Vist 3485 ganger
Mr2polert.JPG
Mr2polert.JPG (117.47 kiB) Vist 3485 ganger
100_1804.JPG
100_1804.JPG (605.17 kiB) Vist 3485 ganger
 #412715  av ArildM

Flott eksemplar.
Holder på å vurderer SW20 innimellom, prismessig vet jeg ikke om du får så mye mer enn 90-100k. Veldig vanskelig bruktmarked akkurat nå, gav opp å selge Mazdaen min. Etter en mnd med langt under listepris var det 2stk som ringte og sa de skulle komme for å se men dukket aldri opp, thats it. Ser også at mye av Mr2ene som legges ut ligger veldig lenge.
 #412722  av Ron

Om denne er like pen som den ser ut, så mener jeg at den burde gå for 100k +, minst.

Dette mye pga det står Turbo i vognkortet, BT er jo helt på hugget for tiden, river skilta av alt å alle
som ikke har ting i orden, noe denne tydeligvis har.

Er nok flere en meg som er luta lei av å kjøre rundt med hjerte i halsen vær gang en gul vest dukker opp, å derfor er villig til å betale det denne bilen er verdt.

Jeg priser meg lykkelig for at min er lik denne, nemlig en Mr2 Turbo, også i vognkort.
 #412751  av Foe

Takk for inspill. Må vel legge den ut på finn/autodb også etter hvert, men alltid viktig å la folket på forumet få førsterett :)
 #427739  av ArildM

Nå som jeg har Turbobil kan jeg skrive under på at dette er vanvittig mye morobil for pengene :wink: