TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AVSTEMMING !!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

MR2

#4085  av blackmr2

For meg ser det ut som om han har satt aluspoileren for langt frem, tror det hadde blitt tøffere hvis han hadde flyttet den noen cm lengre bak, blir jo litt vankseligere pga at det ikke er helt vannrett der, men d er jo ikke et problem !!

Hvis han fikk et tre siders oppslag i det bladet, så er jeg sikker på at du Markus skulle greid å få en liten notis :P hehe!!

#4086  av MR2turbo

hehe, jeg ville sikkert fått tre linjer ;) Tror at jeg må gjøre mere med motoren da :)

Men jeg tror at vingen på den bilen kun er der for downforce og ikke for utseende.. Det ser i hvertfall sånn ut..
...Forresten, alu-spoiler på mr2 ser ikke fint ut uansett :!:
 #4087  av blackmr2

Ja du har sikkert rett!

Har sett noen mr2`er med aluspoiler som har veldig stilig, men da har dem seff sveiset og lakket over hullene, også har dem ikke en spoiler som er høyere en taket :)

Hva betalte du for vingen din ?

#4088  av MR2turbo

jeg betalte 6000kr for 98-spoileren..
Du skal vel ikke ha den og?? :o

#4089  av MR2turbo

forresten, jeg synes ikke at noen av de alu spoilerene er fine på mr2'en ;)
 #4090  av blackmr2

Hehe, har lenge tenkt på 98 vingen, men ombestemte meg vel egentlig da jeg så du hadde kjøpt ;) IKKE fordi jeg syns den er stygg eller noe, men i redsel for å kopiere andre sine biler :)

Har ikke sett noen biler med spoileren på bildet nedenfor i Norge, så jeg vurderer den sterkt........selv om den er rimelig SERIØS !!!!! :)
....så folkens, denne vingen er fredet :) :) :)

Bilde

#4091  av MR2turbo

okey :) synes kansje at den så litt høy ut, jeg.. Men sånn er vi jo forskjellig.. Men da holder vi av den til deg, da :mrgreen:

:)

#4092  av blackmr2

Litt kanskje :) hehe

Vil skille seg litt ut ihvertfall, vi får se, må sveises å lakkes litt for å få det bra!!! (tenker på hullene etter org spoileren)

Vet noen hvor jeg får tak i dekselet mellom baklyktene, eller om det finnes baklykter til mr2 MKII med klare glass ?

#4093  av MR2turbo

Du kan jo enten lage et selv, eller så kan du kjøpe det herfra: http://www.fastmr2.com Tror ikke at jeg hadde kjøpt det, for det er ikke så vanskelig å lage selv.. Har sett et par biler med bra resultatetter at de har laget det selv.. :)
 #4094  av blackmr2

Ja, kanskje man skulle sette seg litt i snekkerbua ;)

...Kan ikke være så vanskelig, Skjere ut i aluminium eller noe!?

#4095  av MR2turbo

Du kan bruke aluminium, men pass på å lakkere plata før du setter den på, sånn at den ikke begynner å korrodere fra baksiden.. Du bare tar av senterpanelet + mr2 merket på den, lager plata sånn at den passer akkurat, Limer den fast, og monterer sammen... Sidene vil bli liggende under lyktene så det vil ikke løsne.. Evt. kan du lage plata i strekkmetall (gitter) det kan bli fint det og.. :) Lykke til!

..og sist men ikke minst.. Ta bilder av det og legg det ut på forumet :mrgreen:
 #4096  av blackmr2

Der sa du det !!!

Har jo enda mer netting igjen fra støtfangeren !!!

Det skal jeg gjøre, det blir råbra !!!!

Thanx !!! :) bilder kommer etterhvert ;)

#4097  av jumbo

Markus: Hvilke lyspærer er det egentlig du bruker (foran)? På det midtre bildet i signaturen din, synes jeg lysene fremstår rimelig "kjølige", hvilket er kjempestilig..

Selv om jeg har kverket de gule kapslene i tåkelysene mine, synes jeg ikke lyset er blitt kjølig nok. (Er fremdeles for varm gultone i lyset).

Om noen har forslag til pårer som lager så kjølig (blåaktig) lys som mulig, UTEN å måtte investere en liten formue i nye lykter, er jeg svært takknemlig!
 #4098  av blackmr2

Bluevision kanskje ??

#4102  av jumbo

Vel, jeg bestilte meg egentlig Osram Blue Vision pærer, men de hadde ikke inne, så jeg prøvde noen "tilsvarende" philips-pærer isteden... Selve lyset de gir er rimelig kjølig, men det ser fremdeles altfor gult ut...

Bilde