Bare forsetter å bruke denne tråden jeg siden spørsmålene er relaterte.
Angående datasprut (denne blir jo gjemt inni dæshbordet så ingen ser den hvis de ikke VIRKELIG leter), fins det noe typer som passer "bolt on" med det gamle ledningsnettet til 3sgte?
Og ett spørsmål angående knapp. La oss si jeg har to program, ene er for feks 400hk og andre er for 208hk (som orginalt). Hvis denne knappen er i motorrommet og står på programmet som står på 208hk, er det fortsatt like ulovlig?
					
										
																														 
					 
					 Angående datasprut (denne blir jo gjemt inni dæshbordet så ingen ser den hvis de ikke VIRKELIG leter), fins det noe typer som passer "bolt on" med det gamle ledningsnettet til 3sgte?
Og ett spørsmål angående knapp. La oss si jeg har to program, ene er for feks 400hk og andre er for 208hk (som orginalt). Hvis denne knappen er i motorrommet og står på programmet som står på 208hk, er det fortsatt like ulovlig?
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.
					 						
            Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.






 Jeg kjørte alt mulig rart fram til ca 2003/4, da slo avgassregelverket til EU inn (kom egentlig i 2002, men ble ikke praktisert før senere) Etter det ble det værre og værre, mye pga idioter som benyttet seg av hull i det gamle lovverket og dermed ødela for alle seriøse.
 Jeg kjørte alt mulig rart fram til ca 2003/4, da slo avgassregelverket til EU inn (kom egentlig i 2002, men ble ikke praktisert før senere) Etter det ble det værre og værre, mye pga idioter som benyttet seg av hull i det gamle lovverket og dermed ødela for alle seriøse.