TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gjennoppretting i Xp?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #40796  av Christian

Har driti meg skikkelig ut her gitt, la inn xp på nytt for noen dager siden og oppdaga akkurat at jeg har greid å slette hele videodisken min, dvs at jeg har mista alle mine egne videoer, alle bildene mine, alle bilvideoene mine, masse simpsons, masse bundy, masse friends, hele futurama serien + div annet :evil: Ca 50Gb rett i dass... :cry:
Vet det er endel gjenopprettings programmer runt om kring, noen som vil anbefale noen spesielle?

Har bare fyllt opp igjen noe av disken (XP og office), så jeg regner med å kunne hente frem mesteparten igjen...?
Sist redigert av Christian den 19 apr 2004 21:49, redigert 1 gang totalt.

#40797  av sexten

prøv forumet på http://www.hardware.no
jeg vil tro de har mer peiling enn oss på det området :)
om du ikke har lagt inn mer enn WinXP så skulle det være mulig å gjenopprette ja. (siden de originale data ikke blir slettet før du legger inn ny data som overskriver de gamle)
håper du får hjelp der.
jeg mistet en harddisk på 250GB for en måned siden...

#40802  av sexten

hehe, det virker jo som om nesten alt du tar i går i stykker? :P

hehe, neida, den var litt ond

håper du får litt flaks nå fremover. når du får bilen på veien kan du i det minste skryte på deg at du er på min topp 3-liste over de 3 feteste MR2'ene i Norge :D