TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 - APR Performance Wide bodykit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #40477  av jan-erik

Har ikke en gang fått gjort ferdig Trial kit'et mitt før det endelig dukker opp et wide bodykit jeg har lyst på :-(. Kanskje litt mye carbon (vinge, speil, og splittere på siden av fanger foran), men ellers ser det bra ut. De felgene er snacksne. Sjekk siden her for mer info: http://www.aprperformance.com/gallery_f ... mrssgt.asp

Står bare pris på forespørsel på det, så koster nok litt. Blir nok ikke noe slikt på meg, men kan jo kanskje friste andre MK3-ere her til å ta den helt ut, ikke sant Saus og 2kMK3?
Vedlegg
P1010056.jpg
P1010056.jpg (71.71 kiB) Vist 889 ganger
P1010043.jpg
P1010043.jpg (56.49 kiB) Vist 889 ganger
APR-MRS-15.jpg
APR-MRS-15.jpg (65.51 kiB) Vist 889 ganger
APR-MR2-7.jpg
APR-MR2-7.jpg (80.18 kiB) Vist 889 ganger

#40486  av Kjelliken

:D det der hadde vert en konge kone bil hehehe...
hey ingen skam det :? så lenge du har en kul kjerring..
Men det har ikke jeg så det hadde bare vert enda et koselig leketøy i garasjen.. Faen har ikke garasje heller..
Hmm eg må ha garasje og en sånn takk. no trenger eg bare penger til begge deler :oops:

#40491  av spkstrp

høhøh... :P

#40541  av saus

meeeeeeeeeeeeeget pent kit, dette må undersøkes!

#40563  av cameleon

Damn, det der så skikkelig najs ut :!: I de fleste tilfeller er jeg ikke så gira på decals på blier, men det der var faktisk fett.

#40662  av Erlend

Er reportasje om APR-MR2en i nyeste Max Power forresten 8)

#40691  av MRQuoc

Stemmer :] .. søte små beist :P

#40801  av saus

Hi Glenn,
Thank you for writing to APR PERFORMANCE.
APR's SGT is estimated to be release in Summer 2004.
More detail information will be post onto http://www.aprperformance.com at later time.
Splitter and Canard are included as part of complete kit.

Sincerely,
TEAM APR

#40815  av 2kMK3

Jan-Erik: Helt klart meget fint! Mitt problem er at da beveger jeg meg over i 2F2F-land :twisted: , og må som Kjelliken ha garasje. Som den byråtta jeg er har jeg foreløpig ikke det. Men det blir nok et kriterium på den neste kåken. For øvrig likte jeg dette bedre en veilside, synes veil er litt rar i fronten. :?

#40899  av jan-erik

2kMK3 skrev:Jan-Erik: Helt klart meget fint! Mitt problem er at da beveger jeg meg over i 2F2F-land :twisted: , og må som Kjelliken ha garasje. Som den byråtta jeg er har jeg foreløpig ikke det. Men det blir nok et kriterium på den neste kåken. For øvrig likte jeg dette bedre en veilside, synes veil er litt rar i fronten. :?
Er definitivt langt inn i 2F2F landet denne her ja :-). Garasje er jo et must om man skal ta godt vare på sportsbilen sin. Veilside har jo alltid vært litt "sær" i stilen, så enten liker du Veilside eller så liker du ikke, er iallfall min mening.

#150340  av hybris

Drar opp en gammel tråd jeg. fete felger. Racing Hart Multi-Piece C4 visstnok. noen som vet om noen som forhandler dette i norge?

#150347  av sindrejl

fy f*** :shock: :shock: :shock: Hadde jeg fått en sånn i speila hadde jeg skrudd NED trykket og lagt meg langt ned i setet.. håpet han ikke hadde sett meg..

Noe så inni gampræva rått kit til mk3 skal man lete lenge etter.. holy heck :D

#150430  av kake

Vanvittig rå den der, minner meg om JGTC MR2'ene :)

#150434  av chris

Feit sak ja :D

Vinylen og vingen funker greit på en sånn type bil :)