TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av min mk2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4014  av daggy

Her er bilder av min nye mk2 tatt for et par timer siden. Kommer bedre bilder senere når den er polert og fixa noe småtteri. Kapslene er jo max jalla, får fixa no bra 16 el 17" til sommern....

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Var hos Christian i Dagali i dag - hyggelig kar. Fikk tak i skvettlapper,lister foran nede, stabstag og plexi til å ha over cd-spiller :D

Bilen "salta nesten i hjel" på vei opp dit, så selv-bilvasken på økern fikk et besøk etterpå...

#4015  av Goose

Gratis. Fin bil. Kjør pent nå! :D

#4029  av CelicaTurbo

du kommer nok til å få mye glede utav den der ihvertfall :)
 #4031  av jumbo

ahih skrev:Var hos Christian i Dagali i dag - hyggelig kar. Fikk tak i skvettlapper,lister foran nede, stabstag og plexi til å ha over cd-spiller :D
Joda, Mr Aasberg var innom hos meg på Kongsberg for en stund siden. Hyggelig, men en smule gal fyr :mrgreen:

Håper å få overtalt fadern hans til å leie ut verkstedplass til meg til sommeren... Må jo ha et sted jeg kan stå noen dager når jeg skal bytte motor...

#4041  av Christian

Takk takk :wink:

#4063  av MR2turbo

Grattis!, Den så fin ut, men et noen felger hadde nok gjort seg bedre enn kapslene, ja :)
Hvilken farge er det?

#4067  av daggy

Bilen er vel mørk grønn metallic tror jeg... Litt avhengig av lyset - av og til ser den blå ut, så den er kanskje blågrønn.... Ser ut som den har vært rød tidligere.

Felger er på vei - i løpet av noen dager er de på plass.

#4069  av MR2turbo

Okey, høres bra ut!
Er den rød innvendig?(inni bagasjerom osv..)

#4080  av daggy

Jeg tar nok feil når jeg sier den har vært rød. Grunnen til at jeg trodde det var at på bakskjermene ved hjulet er det en rød flekk på hver side. Men når jeg tenker meg litt om, så har den nok ikke vært omlakka for alt ellers er grønt, så jeg vet ikke hva de flekkene er godt for.