TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har ts-ogn et felles sted for mekking (Oslo)?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#40400  av Speeder

er ingen slike felles steder fåreløpig, ikke engang i trondheim, der det er mange flere aktive medlemmer.

Men slettes ingen dum ide, hvis intressen er tilstedet.

#40401  av spkstrp

likte umiddelbart ideen ja... :)

#40404  av sexten

jeg likte idèen også, utenom at jeg ikke bor i Oslo, og ikke kan mekke :) så jeg blir i så fall den som går rundt og bare prater drit :P

#40405  av spkstrp

hehe og får andre til å mekke for deg :mrgreen:

#40422  av MRQuoc

tanken har vært oppe i flere tråd tidligere , sist Christian som trenger en plass til den mindre raske Mr2'en .. og før der .. uhm husker .. men om det blir flere og flere som møter opp på såkalte småtreff i regionene .. blir vi bedre kjent , og skaper etterhvert et miljø som kanskje en dag har klart å utvikle seg til å ha en garasjeplass for medlemmene .. dette tar jo selvsagt tid .. som alle andre miljøer .. ( Hanggliding , Skateboarding , golf ?! , dykking ,... etc.. ) ett sted har jo dem også startet .. så vi lar tiden evolusjonere TS-OGN miljøet til noe godt

#40430  av The Doctor

Kan møte opp på Bjerke i oslo.. Der har man bukker og masse plass til å preike shit på.... 8)

#40431  av Dice

Kommer mest sannsynlig til å ta meg en tur til Statoil på Bjerke idag for å sjekke bilen under. Den subber nedi med eksosen.

Det blir ikveld, ca kl 18 - 19.

#40442  av Kjelliken

:D Kanon ide, men har på følelsen vi blir nødt til å bli meget bedre kjent.. Og all ros til den som blir føreste region med eget mekk verksted hvor hvem
somhelst i TS-OGN kan møtes, til en hver tid og mekke og prate bil shit og annet møl..... :wink:

Ikke at jeg skal starte en konkuranse her, men hadde vert utrolig artig med møte lokale,
BÃ¥de i Trondheim, Oslo og Bergen. OG alla andre plasser som ikke ble nevt. :oops:

Men dette tar tid, Vi er jo forsåvidt en klubb og har muligheter til å søke om støtte.
Men må nok spytte inn penger selv skal dette gå bra. For lokaler koster penger å drive.
Så er spørmålet hvordan skaffe penger??? mange måter å gjøre dette på.
Igjennom å selge produkter med klubbens logo og lignende. Så var det å få tak i slikt. Selge pølser og dill på arrangemanger,, 17 mai???
La oss bare si det slik, det er mye arbeid som skal til for at dette skal fungere.
Og da trenger vi ildsjeler som kristian som har forumet her. ( All ros til ham)
Og jeg ser potensialer til flere her inne som hadde klart oppgaven uten å nevne navn.
(skulle ha skrevet noen ond latter HA HA HA :twisted: )
Jeg hadde sikkert klart oppgaven selv men pga usikker fremtid så kan jeg ikke ta på meg så store oppgaver. :wink:
Vet jo aldrig om jobben fra japan skulle dukke opp???? :roll:

Da har dere lest igjennom masse rot her så da gir jeg meg menst leken er god.. :wink:

#40509  av Dice

Var på Bjerke idag, og skulle sjekke bilen under. FY fader, kom meg så vidt opp på bukken. Det er katalysator nr. 2 som er problemet. Den henger for langt nede, og er bare festet med en gummi dings. Det er to holdere på katalysatoren, men ingen feste i bilen for gummistikken. Sliter som fan.
Vedlegg
Ikke mange centimeter å gå på.
Ikke mange centimeter å gå på.
Bunn eksos.jpg (33.45 kiB) Vist 1347 ganger

#40512  av spkstrp

hobby snekkra ? :(

#40527  av Dice

spkstrp skrev:hobby snekkra ? :(
Mest sannsynlig :x Kjøpte den på onsdag, den ble godkjent på tirsdag.