TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AVSTEMMING !!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4023  av blackmr2

I kveld har jeg fri for første gang på lenge, så jeg tenkte å bruke den på "my prechous" :)

skal montere gitter i støtfangeren, gitteret et svart nå, men lurer på å lakkere det sølvfarge, hva syns dere om det ?

Dessuten har jeg vurdert å fjerne dekoren på bilen min (gule langs hele bilen)

Hva synes dere ? Gul dekor eller ikke dekor ????? ....tror jeg fjerner den

Bilde

#4030  av CelicaTurbo

ha gitteret svart og dra vekk dekoren, men det er jo meg, jeg liker det "clean" :)

#4032  av jumbo

Støttes! For min del liker jeg å ha bilen så enhetlig som mulig, uten skarpe kontraster i det hele tatt... Noen vil kanskje forveksle dette med "kjedelig", men jeg synes nok "clean" er et bedre ord, ja...
 #4033  av blackmr2

Allrighty than ! :)

....Da skal jeg ta meg av det i kveld da !!! Skal jeg maile inn nye oppdaterte bilder for å legge på "eier-siden" da ?

......Jippy ! ....snart ferdig på jobb (Håper LCD-skjermen til bilen er kommet!!! )

#4034  av jumbo

Muligens et skikkelig hjernedødt spørsmål, men jeg prøver lell: Hva bruker man egentlig en slik skjerm til? Har flere ganger sett bla. DVD-spillere og f.eks GPS-systemer til bil, men hvordan er dette tenkt brukt i praksis?

Om veimyndighetene har innsigelser på snakking i mobiltelefon under kjøring, vil jeg hvertfall hevde at LCD-skjermer må stå for et langt større trafikksikkerhetsmessig (!) problem...

Jeg hadde ikke hatt noe imot å se en bra film mens jeg kjører jeg, men innser uten å mukke at det ville vært dødsfarlig for meg selv og mine omgivelser :mrgreen:

#4039  av Christian

Går litt mot strømmen jeg da, ville lakka gitteret i sølv og beholdt stripene.
Ensfarga er bra det, men da må det se sinna ut.
Bare min mening :)

#4044  av erling

jumbo skrev: Jeg hadde ikke hatt noe imot å se en bra film mens jeg kjører jeg, men innser uten å mukke at det ville vært dødsfarlig for meg selv og mine omgivelser :mrgreen:
Hehe.. Hørte nettopp om en som satte på cruise-kontrollen i sin helt nye 60 fots bobil og gikk bak for å lage kaffe.. Det gikk dårlig med bilen, men det var jo bare å saksøke så fikk han ny bil + 1.7 mill i erstatning. Heia USA! Bilde

blackmr2: Med fare for å virke uhøflig, det ser litt ut som noen unger har lekt med malerkoster litt for nære bilen... Ser mye finere og seriøst ut uten.. Bilde Ville oxo hatt sort gitter hvis jeg skulle hatt det.

#4047  av CelicaTurbo

bare å sende nye bilder når du har det :)
 #4049  av blackmr2

Jepp !

Nå er dekoren borte ihvertfall, syns den ser litt naken ut nå ! :)
...mulig det kommer noe nytt til sommeren, blir vel å bestille meg Bomex frontspoiler snart ihvertfall !!

LCD-skjerm og DVD er tøft, BASTA !!! :)

#4053  av jumbo

Tøft er det, uten tvil. Men jeg sliter med å se både VITSEN og SIKKERHETEN... :mrgreen:
 #4065  av MR2turbo

blackmr2 skrev:Jepp !

...mulig det kommer noe nytt til sommeren, blir vel å bestille meg Bomex frontspoiler snart ihvertfall !!
Hva skjer?? skal plutselig alle ha det samme som meg nå??? :?

#4075  av jumbo

Vel, det er jo i det minste en indikasjon på at du må ha gjort NOE riktig i denne verden... :mrgreen:
 #4077  av blackmr2

Hehe, Markus, du har fremdeles TURBO og MYE annet en meg da ? ;)
Bomex har den stiligste stylingen syns jeg, har ikke du kjøpte et helt body-kit?

Frontspoiler, senking er førstepri !!!

Noen som så den MKII Turbo`en i Japanes performance ? Den med 42 "propper" der den org. spoileren hadde vært og et svært klistremerke på støtfangeren bake som viser hvilket land han kom ifra!!? ....Ellers var den ikke så værst da ;)

#4083  av MR2turbo

jaja, kansje jeg har gjort noe riktig, da :mrgreen:

Jeg har jo forsåvidt satt sammen et helt bodykit etterhvert, ja.. :)

Jeg så den der MR2'en og den så ikke spesielt bra ut :roll:
For de som ikke har sett den:
Bilde

#4084  av MR2turbo

det funka visst ikke.. prøver igjen..
Bilde