TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dere er sÃ¥ greie Ã¥ hyggelige alle dere her pÃ¥ TS-OGN

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#40161  av chris

bose skrev:Næmmen sindre da.Vi krangler da ikke søtnosen. *nussepå* :P
Ikke overdriv nå. Ikke i offentligheten i hvert fall :P

#40265  av sindrejl

chris skrev:
bose skrev:Næmmen sindre da.Vi krangler da ikke søtnosen. *nussepå* :P
Ikke overdriv nå. Ikke i offentligheten i hvert fall :P
mrrr ;) :) *kosepå bose*

#40292  av spkstrp

hehe :lol: godt jeg ikke er homofob

#40325  av chris

spkstrp skrev:hehe :lol: godt jeg ikke er homofob
Lurer mer på hva folk fra andre forum tenker om oss :D :roll:

#40361  av PÃ¥l

Nettopp, her kan vi faktisk komme med sånne ting uten at noen tar seg nær av det :) Sant å si så er jeg ikke på noen andre forum enn dette, her er alt jeg trenger og mer til! Tusen takk til dere alle for at dere er til! Og til Kristian for at han startet dette geniale forumet.

Toyota Sportscar Owners Group Norway - Veien, sannheten og livet!

#40437  av syrre

Jeg er på Nissan, Honda, Bilforumet og her, men har ikke vært så aktiv her.. (da jeg ikke har hatt Toyota.. (ennå!)).
Jeg må si at jeg synes dette virker som det forum med den hyggeligste tonen av samtlige..

#40444  av Kjelliken

Jeg er på Nissan, Honda, Bilforumet og her, men har ikke vært så aktiv her.. (da jeg ikke har hatt Toyota.. (ennå!)).
Jeg må si at jeg synes dette virker som det forum med den hyggeligste tonen av samtlige..
:wink: Bare å kjøpe en Toyota det hehe :D
Men hyggelig at du liker forumet her og du er velkommen selv om du ikke kjører toyota.. selv om vi toyota kiser liker toyota best..
Glemte ikke å nevne toyota gjorde jeg :oops:

#40458  av chris

Det virker for øvrig som folk er litt overrasket når de har vært innom forumet vårt.. at de fleste av oss her er ikke sånne som elsker toyota og hater alt annet.

#40460  av jan-erik

chris skrev:Det virker for øvrig som folk er litt overrasket når de har vært innom forumet vårt.. at de fleste av oss her er ikke sånne som elsker toyota og hater alt annet.
Enig Chris. Autofile er vel kanskje et beskrivende ord, selv om det begynner å bli oppbrukt etterhvert gjennom all kommersen med det.

At jeg kjøpte Toyota var helt tilfeldig. Sto egentlig sist på listen over de roadsterne jeg prøvde. Er jo en drøss andre bilmerker jeg kunne tenkt meg, for å nevne noen som etterhvert kan være innen rekkevidde: Lotus Elise, Nissan 350Z, BMW M3, Honda S2000.

Ellers så har du jo Ferrari 355, Porsche 996, Nissan Skyline og alle disse andre superbilene som er helt utenfor rekkevidde for folk med normal lommebok (iallfall om du skal ha et sted å bo i tillegg).

#40464  av CelicaTurbo

Var helt tilfeldig at jeg kjøpte Toyota også.. når jeg var klar for å finne meg bil var jeg bestemt på at jeg skulle ha noe som var uvanlig og stilig, vurderte Prelude, MX3, 944 og FTO (som det viste seg at dessverre ikke ble levert med rattet på rett side), men jeg endte da med en MR2 som det mest spennende og artige valget.. likte formen på bilen utrolig godt og likte konseptet med midtmontert motor og kun to herlige seter :)

#40505  av sexten

http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... genumber=4

"det virker som alle blandet bil forum er en plass for å slenge dritt ..
mens alle merke Forum er en plass for god snakk og kos...
bare se på eks http://www.ts-ogn.no der drriver de å koser på hverandre .. "

det sier vel litt om hvor koselige vi er :D
vet ikke helt om vi skal ta det som et kompliment eller ikke da men :P
Kebab-gud farer og lusker på sidene her også forresten, hehe. Vet ikke hvilken bil han har da men?

#40507  av spkstrp

ikke skropel vel ? :)
EDIT: heh, tror de har sett litt for mye fast og furious gitt 8)

#40521  av CelicaTurbo

det er vel litt mye nussing og slikt blandt enkelte her men da blir det ihvertfall en avslappende og vennlig atmosfære da (og de fleste forstår jo at nussingen bare er bull) :) Men, heldighvis har vi nok at seriøse diskusjoner også da, og folk får nå som regel svar eller hjelp på sine spørsmål :)

#40620  av @lpher

CelicaTurbo skrev:det er vel litt mye nussing og slikt blandt enkelte her men da blir det ihvertfall en avslappende og vennlig atmosfære da (og de fleste forstår jo at nussingen bare er bull) :)
LMAO :D Riktig...bare det er en balansegang i det...hårfint dette.... :)
CelicaTurbo skrev: Men, heldighvis har vi nok at seriøse diskusjoner også da, og folk får nå som regel svar eller hjelp på sine spørsmål :)
Yepp...å slutter vi med det...er vi ute å kjører....so try to keep the real questions free from any smooching :D ...atleast untill the questions have been answered :D

@lpher

#41151  av syrre

chris skrev:Det virker for øvrig som folk er litt overrasket når de har vært innom forumet vårt.. at de fleste av oss her er ikke sånne som elsker toyota og hater alt annet.
Nettopp, hvis man prøver å nevne noe annet enn Honda til Honda-gutta blir man jo nermest bombadert med skjellsord og tåpeligheter.. Gjelder seff ikke samtlige på forumet, men man merker jo "tendensen".

En rå bil er en rå bil uansett merke (så lenge det er en japsebil) :)
Kjelliken skrev: :wink: Bare å kjøpe en Toyota det hehe :D
Men hyggelig at du liker forumet her og du er velkommen selv om du ikke kjører toyota.. selv om vi toyota kiser liker toyota best..
Glemte ikke å nevne toyota gjorde jeg :oops:
Har siklet litt på nye MR2 da.. en bekjent har nettopp shoppa en sort en og den ser bra ut og går greit.. derfor jeg regga meg her, titte litt rundt og lære..
Sist redigert av syrre den 22 apr 2004 02:19, redigert 1 gang totalt.