TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Goose, skam deg!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3979  av jumbo

Dersom ikke jeg er blitt fullstendig blind, er bildene dine tatt på Hibu, Kongsberg. (forutsatt min antakelse om Goose=Martin)

Ey! Jeg skal fanden ikke ha noe av at du rapper MIN parkeringsplass til å ta bilder på! :mrgreen:

Sjekk hvor bildene på hjemmesiden min er tatt hen! :P :P :P

Spøk til side: Du holder til i Kongsberg?

#4002  av Goose

HEHE..
Den beste plassen å ta bilder i Kongsberg er Hibu...
Ja jeg bor i kongsberg. :D

Denne plassen foran hibu er ikek bare bra til å ta bilder, der har jeg brekket en del ganger også.. :)

Ja jeg er Martin. Hvordan kjenner du meg?

#4007  av jumbo

Goose skrev:HEHE..
Denne plassen foran hibu er ikek bare bra til å ta bilder, der har jeg brekket en del ganger også.. :)
"Brekket"? Ah! Du sliter jo med forhjulstrekk du ja! :mrgreen:
Ja jeg er Martin. Hvordan kjenner du meg?
Haha. Nå lurer du vel nå :)

Tror ikke jeg kjenner deg i det hele tatt, jeg bare gjorde den enkle koblingen mellom at det finnes kun en eier av ny celica på "eiere"-siden, og tilsvarende er det kun en eier av ny celica her på forumet... :mrgreen:

Tror forresten det går en lik celica fra før her i byen - har sett en som står parkert ved resepsjonen på næringsparken en del ganger...

...hvor jeg faktisk befinner meg akkurat nå - på jobb. Rundet akkurat 60 timer denne uka, og det med ferie på mandagen! Stønn :?

#4010  av Goose

aaa. hehe.

Jepp det går en sånnen her i byen fra før, jeg tror jeg var noen få uker før han :)

Ja jeg sliter med FWD. Skulle hatt 4WD. og turbo,
Gik turbo kan montere en turbo for meg for 60 000 kr ferdig montert med garanti osv... hehe.

Hvor jobber du foresten?:)